Mismatch buurten

DeletedUser4889

Guest
Deze week op E weer in een buurt beland die van geen kanten klopt. Spelers variëren van Moderne Tijd t/m Late Middeleeuwen en dat maakt veel spelers kansloos en je wordt helemaal gek geplunderd als je niet op de seconde nauwkeurig int. Ik zit zelf in koloniaal, begin, dus ook ik ben kansloos tegen de meeste spelers in de buurt.

Ik snap goed dat het bij aanvang van een wereld lastig is om een goed gebalanceerde buurt te creëren, maar dan dienen de spelers die qua ontwikkeling sterk achterlopen wel op één of andere wijze beschermd te worden. Ze zijn al sterk in het nadeel omdat ze nauwelijks PVP punten kunnen pakken omdat ze niet kunnen winnen van de sterkere troepen van de diamantspelers, maar om dan ook nog scheel geplunderd te worden is wel erg zuur.

Mijn voorstel is om spelers in de buurt wel aanvalbaar te laten zijn, zodat de sterkere spelers wel PVP punten kunnen pakken, maar bij verschil van meer dan 1 tijdperk niet plunderbaar ( ik zou zelf de voorkeur geven aan gelijk tijdperk zelf, alles erbuiten niet plunderbaar). Nu zullen sommigen zeggen dat je hier ook je taverne voor kunt gebruiken, maar dat is niet helemaal eerlijk, aangezien je dan weer heel veel nadeel hebt doordat je geen andere bonus meer kunt gebruiken zonder diamanten in te zetten.

In mijn ogen maak je zo het speelveld gelijker, ondanks dat de zwakkere speler sowieso het nadeel blijft houden veel minder gevechten voor PVP te kunnen doen.

MVG Iron
 
Je hebt om de week een burenwissel dus grote kans dat je volgende keer weer ergens anders zit. Maar van modern tot lme klopt idd weinig van, blijkbaar zijn er nog niet genoeg spelers koloniaal om daar een complete buurt mee te vullen. Maar goed, dat kan over 2 weken ook weer anders zijn. En ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze een bak werk willen gaan verzetten om een tijdelijk probleem op te lossen dat zichzelf over tijd sowieso wel oplost. Wat mij betreft besteden ze die tijd in ieder geval beter aan andere zaken (dieptrieste performance GvG alle tijdperken, filter voor de gildekas om er zo maar eens 2 te noemen)
 

DeletedUser

Guest
Tja, wel vervelend als je in zo'n buurt zit toch.
Vreemd dat dit na de nieuwe regels voor buurten nog mogelijk is.
Echt nieuwe mensen die niet ook nog op E spelen kunnen hier wel eens flink op afhaken.
 

DeletedUser

Guest
Mijn voorstel is om spelers in de buurt wel aanvalbaar te laten zijn, zodat de sterkere spelers wel PVP punten kunnen pakken, maar bij verschil van meer dan 1 tijdperk niet plunderbaar ( ik zou zelf de voorkeur geven aan gelijk tijdperk zelf, alles erbuiten niet plunderbaar).

Dat maakt het een "niet voor te stellen idee".

Volgens het huidiige systeem van buurtindeling is 1 tijdperk verschil bovendien toegestaan. Je zou dus al moeten praten over 2 tijdperken verschil, maar dan nog blijft het een idee dat dus direct afgekeurd kan worden. Discussie lijkt mij dan ook zinloos.
 

DeletedUser10486

Guest
Tja, de spelers die zich op zo'n korte tijd naar modern gekocht hebben (of via crossdeals) moeten ook in een buurt zitten.
Als ze jou in de hoogste buurt zetten ben je wel goed bezig dus.
 
Lol, leg mij eens uit hoe ik sneller door m'n tech kan met crossdeals? Volgens mij kunnen anderen alleen in mijn gg's storten hoor, niet in m'n tech
 

DeletedUser6877

Guest
ik denk doordat je fp gevende GGs sneller groeien, welke fps je in de tech kunt stoppen ;-)
 
Zo mee eens. Maar geldt niet alleen voor verschil in tech. Ook voor verschil in grootte. Heb zelf ergens in de 6 mln punten. Beetje onder de middenmoot van de buurt. Top van de buurt , nr. 1 van D zit op 195+ mln punten. Elke dag geplunderd worden door iemand met alleen zijn aanvalsgg al een bonus pakt van 185%

Geen schijn van kans.
 

DeletedUser

Guest
Zo mee eens. Maar geldt niet alleen voor verschil in tech. Ook voor verschil in grootte. Heb zelf ergens in de 6 mln punten. Beetje onder de middenmoot van de buurt. Top van de buurt , nr. 1 van D zit op 195+ mln punten. Elke dag geplunderd worden door iemand met alleen zijn aanvalsgg al een bonus pakt van 185%

Geen schijn van kans.

Punten hebben niets te maken met de indeling van je buurt. In dit huidige systeem is de kans veel groter dat je na 2 weken in een andere buurt komt. In het oude systeem had je permanent in deze buurt gezeten.
 
Die 195 mil. punten komen oa doordat die persoon iedere dag het gros van z'n buren aanvalt, dat kan jij ook gaan doen, geef het een paar maanden en dan heb jij ook een stuk meer puntjes. Niet dat je daar verder iets aan hebt.
 
Die 195 mil. punten komen oa doordat die persoon iedere dag het gros van z'n buren aanvalt, dat kan jij ook gaan doen, geef het een paar maanden en dan heb jij ook een stuk meer puntjes. Niet dat je daar verder iets aan hebt.
Klopt, de puntjes op zich heb je niks aan. Maar het is meer een indicatie. Het verschil in punten wordt namelijk ook weerspiegeld in het verschil in GG levels. En hij heeft een batterijtje GG op behoorlijk hoge levels staan. En dat kost je gewoon veel tijd en fp.
 
Klopt, de puntjes op zich heb je niks aan. Maar het is meer een indicatie. Het verschil in punten wordt namelijk ook weerspiegeld in het verschil in GG levels. En hij heeft een batterijtje GG op behoorlijk hoge levels staan. En dat kost je gewoon veel tijd en fp.

Voor hoge gg's heb je vooral een sympathiek gilde nodig met een paar hoge arcjes of een paar vriendjes die bereid zijn je te helpen.
 
Bovenaan