Minder tijdrovende events en add ons

MvHs

Actief lid
Zou fijn zijn als innogames eens rekening gaat houden met mensen die werken en andere dingen te doen hebben dan alleen maar foe spelen.
We hebben allemaal een real life en dit spelletje zou voor ontspanning moeten zorgen volgens mij.
Waarom dan GS erin donderen en al die events waar je onderhand gek van word, dan ook nog dat vikingendorp gedoe enzo.
Mag wat mij betreft allemaal wel iets minder/tactischer opgezet worden wat betreft Real Life.
 

Wildstorter

Actief lid
Je mist niets als je er niet aan mee doet. En aan de andere kant hoef je ook niet steeds te wachten voordat er iets klaar is. Dus je kunt gewoon vooruit als je wil en passen als je niet wil.

Je gaat er echt niet op achteruit als je niet mee doet en niemand kan je iets verplichten.
 

MvHs

Actief lid
Dat weet ik maar vind het onderhand een beetje irriteren steeds leuke gebouwtjes aangeboden te worden maar geen grond.
 

Azgalaxa

Actief lid
Ik zou dan een alcatraz proberen te levelen en daarnaast de egyptenaren gaan spelen vanaf morgen. Daar krijg je ook troepen van.

overigens zat dat er een beetje in van afgezanten bij zowel de vikingen als de japanners die troepen geven. Daarnaast heb je bij de japanners ook een gebouw dat op het hoogste level 1 legerunit per dag levert.
 
Bovenaan