Minder events/verhaal missies

DeletedUser9654

Guest
Hallo,

Bij deze een suggestie het aantal event/verhaal missie te verlagen.

Reden daarvoor:
Moe heid die ontstaat omdat het achter elkaar is. Missie na missie na missie.
Te weinig tijd tussen door om even iets anders te doen met je gilde / je stad.
Vakantie tijd. ( Neem nu deze reeks van Monroe. Heel wat mensen zijn op vakantie en kunnen deze niet doen.

Ik vraag niet om afschaffing, maar om vermindering. Dit is een erg langduring spel en voordat je heel erg ver bent met je stad duurt het maanden/jaren. Komen daar nog eens die events bij, dan moet je daar weer op concentreren.

Voorstel:
1 x in de 2 maanden een missie reeks. De rest vrijheid.
Geen event/missie uitvoeren in vakantie tijd ( bouwvak/kerst vakantie )
Je geeft al keuzes aan bij sommige missie. Dit moeten er veel meer worden. Voor de hogere levels is het denk ik niet te doen om elke keer een provincie te onderzoeken of te veroveren. Er blijf niks meer over en je hele strategie is naar de knoppen.

Ander voorstel.
Laat een missie reeks langer duren. Koppel er geen bepaalde eind tijd aan vast of verhoog de eindtijd. Nu moet je alles binnen en tijd afmaken en aangezien mensen nog een prive leven hebben kan het voltooien erg lastig zijn. Dit is echter wel een laatste voorstel. Liever zie ik een vermindering van events.

Dank alvast voor meedenken en reacties.
 

DeletedUser9654

Guest
Zinloos is het niet helemaal. Ik ben inderdaad niet verplicht om er aan mee te doen, maar de frustratie is er wel. Heel veel mensen beginnen missie moe te worden. En dit kan een nadeel zijn voor de huidige leden. Het is juiste de bedoeling dat je leden er bij krijgt en er niet af gaat. Mensen die het te veel worden gaan eerder stoppen. Je moet het juist leuk houden en dat kan niet door er om de week een missie bij te knallen. De zomer even is net afgelopen en nu al weer een missie van Monroe. Dit kon ook eventueel een maand later. Ik vraag alleen maar meer tijd er tussen.

Aangezien ik dit al eens vaker te horen heb gekregen van meerdere personen bij deze dus een voorstel tot vermindering.
Misschien zijn er meerdere mensen mee eens en wordt het wel eens te veel. Graag zie ik dus reacties van mensen. Als er meerdere mensen over denken dat het te veel is dan kan Inno dit ten harte nemen of dood leuk in de Prullenbak gooien.

Jouw verwijzing naar link::
_______________

"Not making progress in normal game, to be prepared for the next questline"
We're very much on board with the concern here. We don't want there to be "mistakes" you can make in normal gameplay that will significantly hamper your ability to participate in events and questlines. That's not the type of uncertainty we want players to have when playing, and it can be a quite negative experience when you for example have just finished a technology costing hundreds of Forge Points and then you get a quest for researching a technology. There are two things we're working on regarding this:


  • Differently balanced quest conditions depending on your game progress
  • New types of quest conditions
Both of these will allow some more variety in the quest conditions, allowing us to rely less on some of the standard conditions.
→ We're gradually rolling out these changes for conditions - you'll probably see one or two conditions you haven't seen before in coming questlines.


Leuke aanpassing, maar daar ga ik niet over en is niet van toepassing voor het probleem
_________________________

"There are too many events and historical questlines"
We have the impression that this bit of feedback is mainly a result of the concerns individually discussed above. If there is cause for discontent during a questline, then more questlines could cause more discontent.

___
→ When we address the individual issues above, we think that this resulting concern will also be addressed.


Zij denken dus als zij wat hebben aangepakt dit probleem dus ook is verholpen. Dit is naar mijn idee dus niet zo. Te veel blijft te veel. Te snel blijft te snel.

_______________________
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
OK, ik neem aan dat je niet in staat bent om Engels te lezen, anders had je wel begrepen dat het zinloos is. In het kort, je bent niet de eerste die met dit voorstel komt en het antwoord daarop van FoE is dat ze de missies geleidelijk aanpassen, maar niet het aantal evenementen en verhaallijnen. Zij hebben het al ter harte genomen en kijken er dus anders tegenaan dan jij en zij bepalen het. Zinloos is het dan om het nog maar eens voor te stellen. Als mamma zegt dat je geen snoepje krijgt, dan krijg je geen snoepje, ook al ga je op je hoofd staan. Leuker nog, over ongeveer twee weken krijg je al weer de volgende verhaallijn.
 

DeletedUser9654

Guest
Zoals je zelf al meld. Ze gaan de missies aanpassen maar niet het aantal evenementen en verhaal lijnen. Dit is inderdaad ook duidelijk in de tekst te lezen.

En leuk dat ik niet de eerste ben met deze melding, maar op basis van de Engelse tekst betekend dit dus dat ze het probleem erkennen, maar er vanuit gaan dat het wordt opgelost met een interne verandering van de missie/verhaal lijn. Mijn conclussie dat dit niet zo is. Op basis hiervan mijn voorstel voor vermindering en mijn vraag of meerdere mensen dit vinden. Als dit het geval is moet hier dus worden na gekeken en kunnen ze dit niet negeren. Het gaat mij ook om behoud van het spel en als meerdere mensen weglopen en het niet meer spelen om dat ze er ''moe'' van worden dan kan dit in de toekomst problemen opleveren en dus eventueel geld gaan kosten.

Maar als iedereen nu denkt dat iets te melden niet helpt, want omdat de reden is dat ze er naar gaan kijken, dat gaat dus niet.

Het punt is over 2 weken weer een verhaal lijn. Dit gaat gewoon te snel en zo wordt het niet leuk en mensen vertrekken daardoor. Stel het uit tot een maand later. Het is iets simpels en je voorkomt een hoop frustratie bij heel erg veel mensen.

En aangezien jouw Engels wel goed is:

Closing
That's it for now! Thanks for the feedback so far, and please continue to let us know what you think
 

DeletedUser

Guest
Dat evenementen in de vakantie van veel mensen vallen is voor mij juist een reden om mee te doen.
Dat maakt de prijs unieker.
Eigenlijk is het vragen om minder evenementen hetzelfde als vragen of winkels niet elke dag open willen gaan.
Terwijl winkels dagelijks open zijn ga ik er maar een paar keer per week naar toe ik doe ook zeker niet aan elk evenement mee.
Laten we wel zijn die evenementen geven FoE vaak hier en daar wat inkomsten dus het is onrealistisch te veronderstellen dat ze het aantal evenementen gaan reduceren.
Tenslotte kun je bijvoorbeeld producties nu ook al met diamanten afbetalen en er zijn vast mensen die dat doen.
Zeker omdat er een steeds groter aantal producties gevraagd wordt tijdens dit soort evenementen.
Ik denk zo maar dat deze verandering verband houdt met dat FoE evenementen probeert winstgevender te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En leuk dat ik niet de eerste ben met deze melding, maar op basis van de Engelse tekst betekend dit dus dat ze het probleem erkennen, maar er vanuit gaan dat het wordt opgelost met een interne verandering van de missie/verhaal lijn. Mijn conclussie dat dit niet zo is.

Kan jij dan eens uitleggen waar die conclusie op gebaseerd is. Niet alle veranderingen zijn namelijk al geïmplementeerd, dus ik ben heel benieuwd hoe jij al tot een conclusie kan komen.

Op basis hiervan mijn voorstel voor vermindering en mijn vraag of meerdere mensen dit vinden.

Opnieuw zinloos dus, want je hebt geen enkele basis.

Als dit het geval is moet hier dus worden na gekeken en kunnen ze dit niet negeren.

Ze moeten helemaal niets en kunnen negeren wat ze willen.

Het gaat mij ook om behoud van het spel en als meerdere mensen weglopen en het niet meer spelen om dat ze er ''moe'' van worden dan kan dit in de toekomst problemen opleveren en dus eventueel geld gaan kosten.

Prima punt. Het gaat hun natuurlijk helemaal niet om het behoud van het spel. Het is niet dat ze er aan verdienen of zo.

Maar als iedereen nu denkt dat iets te melden niet helpt, want omdat de reden is dat ze er naar gaan kijken, dat gaat dus niet.

Iets melden helpt, maar het moet natuurlijk wel zin hebben en onderbouwd zijn. Dat is geen van beiden het geval.

Het punt is over 2 weken weer een verhaal lijn. Dit gaat gewoon te snel en zo wordt het niet leuk en mensen vertrekken daardoor. Stel het uit tot een maand later. Het is iets simpels en je voorkomt een hoop frustratie bij heel erg veel mensen.

Welke mensen zijn daar dan door vertrokken? Noem er eens 10. Wie zijn die "heel erg veel mensen". Kan je dat onderbouwen of praat je vanuit een gevoel.

En aangezien jouw Engels wel goed is:

Closing
That's it for now! Thanks for the feedback so far, and please continue to let us know what you think

Let us know what you think, not what you want.

Los van dit alles zijn je voorstellen ook nog een slecht doordacht. Dit spel wordt wereldwijd gespeeld. Vakantieperiodes vallen niet samen en in Polen hebben ze waarschijnlijk nog nooit van een bouwvak gehoord. Verder zit er een tijdlimiet op een evenement of een verhaallijn omdat je er een prestatie voor moet leveren. Het is niet de bedoeling dat het je in de schoot geworpen wordt.

Tot slot is het niet netjes om je antwoorden aan te passen en er een lap tekst aan toe te voegen nadat iemand er al op gereageerd heeft.
 

DeletedUser3120

Guest
Laat ik allereerst zeggen dat ik het niet met dit idee eens ben. Voor mensen die aan het einde van het oceanische tijdperk zitten en eigenlijk alleen nog maar opbrengsten zitten weg te klikken zijn de events een leuke afwisseling. Daarnaast geloof ik FoE als ze ervoor willen zorgen dat de events de gewone progress niet overmatig in de weg zitten, maar dat ze je ook helpen om vooruit te komen. Mocht dit in stemming komen dan stem ik dus tegen (als ik de stemming op tijd zie).

Tot slot is het niet netjes om je antwoorden aan te passen en er een lap tekst aan toe te voegen nadat iemand er al op gereageerd heeft.

Ik ben hierboven even langs alle tijden van posten en veranderingen en reacties gegaan, maar kon niet achterhalen waar deze beschuldiging vandaan kwam. Volgens de gegevens hierboven hebben alle wijzigingen in posts plaatsgevonden voordat er een volgende reactie was. Dus waar is deze beschuldiging op gebasseerd, of was dit gewoon een mededeling zonder connectie met de discussie hierboven.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben hierboven even langs alle tijden van posten en veranderingen en reacties gegaan, maar kon niet achterhalen waar deze beschuldiging vandaan kwam. Volgens de gegevens hierboven hebben alle wijzigingen in posts plaatsgevonden voordat er een volgende reactie was. Dus waar is deze beschuldiging op gebasseerd, of was dit gewoon een mededeling zonder connectie met de discussie hierboven.

Hier

https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?posts/210566

De hele lap Engelse tekst en de rode tekst is pas later toegevoegd. Ik reageerde slechts op de andere tekst. Zelf zit ik er nu echter ook wel naast want het is toegevoegd terwijl ik al aan het reageren was. Pas veel later zag ik de rest en ik heb verder niet op de tijden gelet. Mea culpa.
 

DeletedUser9654

Guest
Kan jij dan eens uitleggen waar die conclusie op gebaseerd is. Niet alle veranderingen zijn namelijk al geïmplementeerd, dus ik ben heel benieuwd hoe jij al tot een conclusie kan komen.
Het gaat niet om veranderingen intern van de missie/verhaal lijn. Het punt is dat het gewoon te veel is. Leuk en aardig die veranderingen, daar bemoei ik mij ook niet mee. Zij denken zoals ik had vermeld dat het een interne probleem is. Dat is dus niet zo.

Opnieuw zinloos dus, want je hebt geen enkele basis.
De Basis was het stuk Engelse tekst waarin zij aangeven dat interne verandering aan missies het probleem zal verhelpen. Nee, dat is niet zo. Want te veel missies blijft te veel. Hoeveel je ook veranderd aan de missies ze komen gewoon te veel en veel te snel.

Ze moeten helemaal niets en kunnen negeren wat ze willen.
Tuurlijk kunnen ze iets negeren, maar voor hoelang. Als 1000 mensen zeggen van nee dan kunnen zij niet ja blijven zeggen. Het is geen dictatuur, maar democratie. Zonder onze stemmen en voorstellen was dit spel al lang kapot geweest en speelde niemand het meer. En ik waag een poging om iets veranderd te krijgen. Natuurlijk blijft het hun keuze.

Prima punt. Het gaat hun natuurlijk helemaal niet om het behoud van het spel. Het is niet dat ze er aan verdienen of zo.
De verhaal en events zijn prima te doen zonder geld uit te geven. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan.
Bij Inno gaat het om 1 persoon die veel geld uitgeeft en daar zijn ze blij mee. Maar dezelfde persoon die geld uitgeeft kan ook missie moe worden en zelfs vertrekken. En dan gaat het wel geld kosten.
En als er heel veel niet betalende leden vertrekken dan kan dit ook invloed hebben op betalende leden. Het werkt aan 2 kanten. Je hebt beide nodig om het leuk te houden.

Iets melden helpt, maar het moet natuurlijk wel zin hebben en onderbouwd zijn. Dat is geen van beiden het geval.
Hoe kan je dit onderbouwen. Is alleen maar mogelijk doormiddel van een hele grote stemming wat mensen vinden van missies. Zelfs dit forum bereikt maar een handvol mensen die daad werkelijk reageren.
Het zijn mensen zoals jij en ik die moeite willen doen om het te melden en antwoordt te geven.


Welke mensen zijn daar dan door vertrokken? Noem er eens 10. Wie zijn die "heel erg veel mensen". Kan je dat onderbouwen of praat je vanuit een gevoel.

Ik meld niet of er mensen zijn vertrokken, maar dat mensen gaan vertrekken. Wie dat zijn, geen idee, maar de personen kunnen zich hier vast wel even melden. ---''Een aangezien dit door bijna de hele spel wereld wordt gelezen dan heb je vast snel een antwoord''---
Jij hoort wat, maar wij horen ook wat en helaas heeft niet iedereen de moed om het te melden of tijd en zin om een reactie te geven. Ik heb begrepen dat er missie moeheid ontstaat en daardoor gaan mensen het spel niet meer leuk vinden. En als ze het niet meer leuk vinden dan vertrekken zij.

Dit spel wordt wereldwijd gespeeld. Vakantieperiodes vallen niet samen en in Polen hebben ze waarschijnlijk nog nooit van een bouwvak gehoord.
Jij hebt hier een punt, maar misschien is de techniek al zo ver gevorderd dat ze per server/land dit kunnen aanpassen.
 

DeletedUser10267

Guest
Niemand verplicht iemand om deel te nemen aan een verhaallijn.

Ik vind wel en dat heb ik ook al in de Monroe missie gemeld.

Wanneer je een alternatief geeft voor de continentenkaart, trek deze dan door tot aan het einde. Niet eerst een alternatief voor verkenning geven. Vervolgens een alternatief voor 2 onderhandelingen geven en vervolgens GEEN alternatief geven voor een provincie innemen.

Hier mag FoE onderhand best wel iets mee gaan doen.

Verders.... ach het is een leuk tijdverdrijf al je de provincies op een andere manier buiten schot kan houden.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om veranderingen intern van de missie/verhaal lijn. Het punt is dat het gewoon te veel is. Leuk en aardig die veranderingen, daar bemoei ik mij ook niet mee. Zij denken zoals ik had vermeld dat het een interne probleem is. Dat is dus niet zo.

Dat het te veel is, is slechts jouw mening en geen vasstaand feit zoals jij wil doen geloven.


De Basis was het stuk Engelse tekst waarin zij aangeven dat interne verandering aan missies het probleem zal verhelpen. Nee, dat is niet zo. Want te veel missies blijft te veel. Hoeveel je ook veranderd aan de missies ze komen gewoon te veel en veel te snel.

Opnieuw, dit is slechts jouw mening. Jij hebt geen enkel idee of de mening van veel spelers door deze veranderingen, die nog niet eens allemaal doorgevoerd zijn, nu anders is.


Tuurlijk kunnen ze iets negeren, maar voor hoelang. Als 1000 mensen zeggen van nee dan kunnen zij niet ja blijven zeggen.

Zo lang als ze willen. Als 1000 mensen zeggen van nee, dan zijn er dus miljoenen die er geeen enkele moeite mee hebben.

Het is geen dictatuur, maar democratie. Zonder onze stemmen en voorstellen was dit spel al lang kapot geweest en speelde niemand het meer.

Dat is een wel heel domme en ongefundeerde uitspraak. Dat jij een gratis spel speelt betekent nog niet dat je dan ook ineens inspraak krijgt. Dat anders niemand het meer speelt is opnieuw slechts jouw mening. Aantonen kan je het niet.

De verhaal en events zijn prima te doen zonder geld uit te geven. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan.

En dus? Wat maakt jou de maatstaf voor het spel? Er zijn zat spelers die er maar wat graag geld aan uitgeven.

Bij Inno gaat het om 1 persoon die veel geld uitgeeft en daar zijn ze blij mee. Maar dezelfde persoon die geld uitgeeft kan ook missie moe worden en zelfs vertrekken. En dan gaat het wel geld kosten.

1 persoon maar? Wie is dat dan? Kunnen ze beter zijn mening gaan vragen dan naar jou te luisteren.

En als er heel veel niet betalende leden vertrekken dan kan dit ook invloed hebben op betalende leden. Het werkt aan 2 kanten. Je hebt beide nodig om het leuk te houden.

Wie zijn dan die heel veel niet betalende leden die vertrekken? Ik zie slechts de meesten verklaren dat ze een verhaallijn overslaanm. Niet dat ze vertrekken. Je geeft opnieuw jouw mening zonder dat je ook maar enige vorm van bewijs hebt dat jouw mening de juiste is.

Hoe kan je dit onderbouwen. Is alleen maar mogelijk doormiddel van een hele grote stemming wat mensen vinden van missies. Zelfs dit forum bereikt maar een handvol mensen die daad werkelijk reageren.
Het zijn mensen zoals jij en ik die moeite willen doen om het te melden en antwoordt te geven.

Die hele grote stemming heb jij niet gehouden, dus je roept maar wat.

Ik meld niet of er mensen zijn vertrokken, maar dat mensen gaan vertrekken. Wie dat zijn, geen idee, maar de personen kunnen zich hier vast wel even melden.

Als jij niet weet wie het zijn, hoe weet je dan dat ze gaan vertrekken

Jij hoort wat, maar wij horen ook wat en helaas heeft niet iedereen de moed om het te melden of tijd en zin om een reactie te geven. Ik heb begrepen dat er missie moeheid ontstaat en daardoor gaan mensen het spel niet meer leuk vinden. En als ze het niet meer leuk vinden dan vertrekken zij.

Jij hebt iets begrepen en trekt daar dan gelijk maar even wat conclusies uit. Hoe kan jij met zekerheid zeggen dat ze niet hun spelplezier behouden en gewoon de verhaaallijnen overslaan?

Jij hebt hier een punt, maar misschien is de techniek al zo ver gevorderd dat ze per server/land dit kunnen aanpassen.

Dat kunnen ze en als ze dat zouden willen hadden ze het vast al wel gedaan. Ze kiezen er juist voor om wereldwijd te werk te gaan.
 

DeletedUser9654

Guest
Weet je ik laat dit wel even rusten. Wij hebben alle 2 onze meningen en punten en dit verschil zal er blijven.

Echter vraag ik nu bij deze de meningen van anderen. Er hebben tot dusver 5 gereageerd en dit is dus te weinig om er wat mee te doen.
Alvast bedankt voor reacties etc.
 

DeletedUser

Guest
Het verschil zal er altijd blijven zolang jij jouw mening als een feit aanvoert. Dat er spelers weglopen weet je niet, dus kan je ook niet als argument gebruiken. De 5 die er tot nu toe gereageerd hebben zijn het duidelijk niet met jou eens. Dat moet je toch al iets zeggen, tenzij je nu met het argument gaat komen dat de spelers die weglopen niet reageren :rolleyes:
 

DeletedUser9654

Guest
Dat er 5 zijn die er niet mee eens zijn, prima. Maar helaas kun je vanaf 5 personen nog niet veel melden dat iets wel of niet goed gaat. Zeker niet als je kijkt naar het aantal leden wat wij dus hebben. Als 50 mensen hebben gereageerd dan wordt het een andere verhaal en dan pas kun je iets ontkrachten of bevestigen. Dus voor nu even afwachten wat anderen er van melden.
 

DeletedUser10111

Guest
Echt, je hebt nul komma nul impact hier. FoE wordt gerund door een commercieel bedrijf, en wees niet bang, zij hebben meer informatie over de groei en het verloop van het spelers-bestand dan jij.
De GE, de vliegende varkens, de doorlopende event-dingen, en incidenten in de stad, allemaal ontworpen om spelers bezig te houden. Het werkt lijkt me, er is recentelijk een nieuwe server bijgezet, er wordt gewerkt aan conversie van Flash naar iets anders (wat betekent dat ze verwachten nog na 2020 in de lucht te zijn), nieuwe "tijdperken" om de oudere spelers bezig te houden...
Ik zie niet op welke manier er een probleem is voor Inno op dit moment.

Als enkele speler heb je geen enkele betekenis, deze jongens denken in miljoenen gebruikers, niet in tientallen. Je hebt daarom 2 opties. A) slikken wat Inno doet, of B) weggaan.

Niet-betalende spelers zijn niet veel meer dan vulling van de wereld. Voor wel-betalende spelers geldt dat je ze uit de comfort-zone moet trekken, en ze vervolgens de optie moet geven om zich terug te kopen naar de comfort zone. Dat grapje hebben ze echt wel door bij Inno na een jaartje of 10, en events zijn daar erg goed voor.
 

DeletedUser

Guest
Dat er 5 zijn die er niet mee eens zijn, prima. Maar helaas kun je vanaf 5 personen nog niet veel melden dat iets wel of niet goed gaat. Zeker niet als je kijkt naar het aantal leden wat wij dus hebben. Als 50 mensen hebben gereageerd dan wordt het een andere verhaal en dan pas kun je iets ontkrachten of bevestigen. Dus voor nu even afwachten wat anderen er van melden.


Ik heb echt nog nooit 50 mensen bezig gezien binnen een topic.
Het gaat er niet om of ik het er mee eens ben.
Het liefst zou ik elk leuk evenement willen deelnemen.
Ik ben wel zo realistisch om te weten dat ze het voor mij niet wat rustiger aan gaan doen.

EDIT Daarnaast kunnen we altijd wel wat diamanten en fp pakketjes winnen daar hoeven we het evenement niet voor uit te spelen.
Dus laat maar komen bij mij blijven dat soort prijzen altijd welkom.
Meer welkom dan de qualiteit van veel eindprijzen eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat er 5 zijn die er niet mee eens zijn, prima. Maar helaas kun je vanaf 5 personen nog niet veel melden dat iets wel of niet goed gaat. Zeker niet als je kijkt naar het aantal leden wat wij dus hebben. Als 50 mensen hebben gereageerd dan wordt het een andere verhaal en dan pas kun je iets ontkrachten of bevestigen. Dus voor nu even afwachten wat anderen er van melden.


Dus 50 is de norm? Vertel jij dan eens welke 50 er weglopen. Tenslotte is jouw argument daar op gebaseerd. Dan moet je ze dus ook kunnen noemen.
 

DeletedUser10486

Guest
Van mij mogen er nog meer missiereeksen komen. De 12 willekeurige beloningen zijn mooi meegenomen, en een 3x4 gebouw dat hetzelfde doet als een 4x5 gebouw uit de vroegere evenementen is ook goed.

En de missies zelf zijn nu echt een fluitje van een cent door de alternatieve opdrachten. Zelfs zonder voorkennis speel je dat uit op 3 dagen, en de mensen die op het einde van het spel zitten nog sneller. En nu moeten we weer minstens 3 weken wachten op de volgende missiereeks of evenement....
 

DeletedUser9654

Guest
Dus 50 is de norm? Vertel jij dan eens welke 50 er weglopen. Tenslotte is jouw argument daar op gebaseerd. Dan moet je ze dus ook kunnen noemen.

Waar kon jij er bij dat ik heb beweer dat er 50 weg lopen, graag aub de tekst eens doorlezen in het geheel. Ik meld dat als er 50 mensen reageren jij en ik een beter beeld hebben, niet dat er weg lopen. Bij deze graag nu afwachten wie er reageren en wat de reactie is.
 
Bovenaan