Mijn Inzicht op innogames.

DeletedUser8921

Guest
Wat ik mij afvraagt is.

Er worden nieuwe spellen uitgevonden op innogames, komt er ook ooit een spel over ruimte en heelal.
Zeg maar planeten veroveren enzovoort.
Mijn idee is het dan net als FOE
Dat je dan via GVG een planeet verovert en laat groeien met techtree.
Het kan ook wel overgenomen worden.
En via continetenkaart dat je dan de bewoners leert kennen enzovoort.

Dit is maar een ideetje.

Dan vraag ik me ook af.

Er waren spellen zoals

Lagoonia. Waarom is dat gestopt?

Rising generals weet ik al.

Kartuga hadden we ook.

Waarom tribal wars 2 als we beter een spel konden krijgen over world war 1 en 2?
 

DeletedUser8938

Guest
Feit is gewoon dat InnoGames ook maar een bedrijf is zoals een ander en dus winst wilt maken. Lagoonia is destijds gestopt omdat het niet meer opbracht dan InnoGames had verwacht. Dat spel sloeg gewoon niet aan. Het best lopende spel van InnoGames is altijd al tribal wars geweest. Daar is het mee begonnen, bestaat nog steeds en heeft nog steeds de meeste spelers bij mijn weten. Ze zullen van tribal wars 2 denken dat dit hetzelfde resultaat zal hebben ;)
 

DeletedUser8921

Guest
Ok en hoe zit het dan met nieuwe spellen?
Het speelt alleen maar af in middeleeuwse tijdperk allemaal af of fantasy.
waarom geen piraten of ruimte en planeten. of toekomstige spellen zoals revolution/zombies/dimensionale/oorlog spellen?
Tis altijd maar de zelfde liedje vind ik :p
 

DeletedUser5820

Guest
Ok en hoe zit het dan met nieuwe spellen?
Het speelt alleen maar af in middeleeuwse tijdperk allemaal af of fantasy.
waarom geen piraten of ruimte en planeten. of toekomstige spellen zoals revolution/zombies/dimensionale/oorlog spellen?
Tis altijd maar de zelfde liedje vind ik :p

FoE speelt zich ook af in de toekomst.
 

ThaMartin

Actief lid
Het speelt alleen maar af in middeleeuwse tijdperk allemaal af of fantasy.
waarom geen piraten <KNIP> of oorlog spellen?
Tis altijd maar de zelfde liedje vind ik :p

Kartuga had als thema piraten en Rising Generals was een oorlogsspel ;) De games die het "overleefd" hebben echter niet. Waar dat aan ligt... Misschien puur toeval, misschien toch minder animo voor de andere thema's...
 

DeletedUser8921

Guest
Komen er wel nieuwe spellen erbij na elvenar?
Ik begreep dat er nog 2 aankomen.
Hoe zit het dan met FOE zelf?
Is de TT Toekomst echt de einde?
En de spellen die innogames maakt zijn allemaal de zelfde lied zoals. grepolis die de zelfde is als tribal wars. en dan heb je the west die heel wat anders is. nu heb je elvenar die de zelfde bijna lijkt op FOE. als je naar de spel informatie kijkt en filmpjes.
 

DeletedUser5820

Guest
Komen er wel nieuwe spellen erbij na elvenar?
Ik begreep dat er nog 2 aankomen.
Hoe zit het dan met FOE zelf?
Is de TT Toekomst echt de einde?
En de spellen die innogames maakt zijn allemaal de zelfde lied zoals. grepolis die de zelfde is als tribal wars. en dan heb je the west die heel wat anders is. nu heb je elvenar die de zelfde bijna lijkt op FOE. als je naar de spel informatie kijkt en filmpjes.

Als het thema van FoE je niet aanstaat ga je Elvenar spelen.
 
Bovenaan