Microgolfgeweer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10501

Guest
Goedemiddag,

Sinds kort heb ik de beschikking over een microgolfgeweer fabriek. Ook direct de 4 beschikbare troepen getraind en dar vanochtend vrolijk mee aangevallen... Alle 4 gesneuveld, dus ik weer naar mn stad in de veronderstelling dat ik de troepen gewoon weer kan trainen...Niet dus.

Ik denk...oke...ik ga straks nog is kijken en wat zie ik nu? Naast het feit dat het beeld is veranderd(geen verbetering overigens) zie ik dat er 4 stuks compleet genezen klaar staan..groen vinkje eronder..alle groene vakjes vol....ik denk okke..troepen die zichzelf zonder diamanten uit de dood doen herrijzen?? noop..geen microgolfgeweren in mn troepenlijst.

Wie kan mij vertellen wat er hier loos is?
 

DeletedUser10501

Guest
Gelukkig..ook hier zijn er slimmerds _o_

Terugkomend op m`n opening..

Wat is er loos? Wanneer kan ik gewoon weer troepen trainen of wanneer ze getraind zijn, inzetten?
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig..ook hier zijn er slimmerds

Die zijn wel nodig vanwege de vragen die sommigen weten te stellen.

Als je auto kapot is, spreek je dan ook willekeurige voorbiojgangers aan, of ga je naar de garage?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Daarom heet het een vragen forum slimpie

Dat wil nog niet zeggen dat je dan maar alles hier kan vragen. Vragen of iemand je de quantumtheorie even begrijpelijk uit kan leggen is ook een vraag. De kans dat iemand hier dat kan is echter nihil. Dan kan je lekker bijdehand doen, maar het komt er alleen maar op neer dat je dom bezig bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan