Duplicaat Message box.

  • Topicstarter King of the Netherlands
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ik krijg al geruime tijd telkens dubbele meldingen. Zowel voor de geschiedenis als voor berichten. ik open de tab met het spel, krijg een melding van de geschiedenis, zoals normaal, het berichten icoontje knippert, dus ik lees de nieuwe berichten, vervolgens haal ik mijn productie op, en krijg ik weer een pop-up voor de geschiedenis, terwijl er dan niets nieuws in staat, en het berichtenicoontje staat ook weer te knipperen, terwijl er dan geen nieuwe berichten meer zijn. Ik speel in google chrome op een windows 7 computer. Ik heb standaard meerdere tabbladen open staan in chrome, inclusief het spel, ik log niet uit en in, maar sluit de browser af en als ik hem weer opstart opent de browser meteen ook de tabs die open waren bij afsluiten. Het spel logt dan automatisch meteen in. De browser met tabbladen (en dus ook het spel) blijft dan altijd open staan als ik thuis ben. Bovenstaande gebeurt zowel net na het opstarten, als wel bij het tussendoor weer bezoeken van de tab met het spel.

Telkens als ik nu iets zeg begint die box te knipperen, dit is erg irritant aangezien je dan telkens denkt dat iemand antwoord....
 
Bovenaan