Melding aanval op de GvG

DeletedUser8978

Guest
Het lijkt me handig dat je een bericht krijgt als de gilde op een bepaalde GVG kaart aangevallen wordt. Een bericht net zoals de berichten nu ook in de inbox komen. Je kunt er dan voor kiezen om je aan/af te melden voor de berichten van een bepaalde GVG kaart.

Voordelen:
Doordat je als gilde geattendeerd wordt op de aanval, kun je snel reageren. Er komt dan meer en eerlijke strijd op de GvG kaart. Ook komt er meer tactiek kijken bij het plaatsen van een aanval.
De strijd op de GvG kaarten vind ik nu lafjes. Je ziet dat je een sector kwijt bent, dus je pak die de volgende dag weer terug, en dan raak je hem weer kwijt etc.
Samenwerking tussen verschillende Gildes wordt hiermee ook gestimuleerd, aangezien er meer tacktische zetten gedaan moeten worden.

Nadelen:
Even snel een sector pakken wordt lastiger. Ik kan me voorstellen dat bepaalde gildes hier niet blij meer zijn.
 

DeletedUser4527

Guest
dit idee is al in meerdere vormen voorbijgekomen.
als er niemand online is van je gilde zal ook niemand het bericht zien, dus als je midden in de nacht een sector pakt is het nog steeds gemakkelijk, daarbij als je GvG wil spelen zul je ook moeten opletten, samenwerking met andere gildes kan handig zijn, vooral als je zo extra ogen hebt ;)
en stel je voor je groeit alleen maar op een bepaalde kaart , de sieges worden dan zo duur dawt je bijna niks meer doet, dus dat een gilde soms een sector pakt en je die moet terugpakken is eigenlijk wel leuk, en goed voor je gilde gevoel ;)
doet er niet aan af dat van mij er best een warschuwing of in ieder geval een afwijkend kleurtje bv op de overzichtskaart van gvg mag komen. :)
 

DeletedUser8978

Guest
Samenwerken, alleen voor een paar ogen vind ik persoonlijk niet erg uitdagend. Ik zie het meer voor me dat je tegelijke tijd op meerdere kaarten sieges moet zetten, om de vijand bezig te houden, terwijl je uiteindelijk maar 1 sector voor ogen hebt die je wil pakken.
Daarnaast ben ik ook een voorstander van het goedkoper maken om te groeien. Gildes die te hebberig worden, worden vanzelf gehaat en worden aangevallen....waardoor er meer strijd komt.
Daarnaast zullen er ook minder sloop gildes ontstaan, omdat men in hun eigen gilde verder kan vechten.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het meer voor me dat je tegelijke tijd op meerdere kaarten sieges moet zetten, om de vijand bezig te houden, terwijl je uiteindelijk maar 1 sector voor ogen hebt die je wil pakken.

Liggen jullie op alle kaarten naast dezelfde vijand dan?

Daarnaast ben ik ook een voorstander van het goedkoper maken om te groeien.

Dat werkt alleen maar sloopgildes in de hand.

Daarnaast zullen er ook minder sloop gildes ontstaan, omdat men in hun eigen gilde verder kan vechten.

Volgens mij is dat niet de reden voor het ontstaan van sloopgildes.
 

DeletedUser

Guest
.seven, heb je nog iets toe te voegen na de gekregen commentaren?
 

DeletedUser

Guest
Wegens geen reactie wordt dit topic morgen gearchiveerd.
 
Bovenaan