meerdere postings op de markt doen in een keer

Vaak zoeken mensen grote partijen goederen, maar is het niet altijd zo dat de 'andere kant' dezelfde hoeveelheid kan/wil leveren. opknippen is dan een idee, maar dat levert weer de 'nare' bijkomstigheid dat je soms vaak moet klikken voor dezelfde verkoop
Is het te implementeren dat er een 2e knopje bijkomt bij de posting waarin je het aantal postings kunt aangeven? bij 20 ijzer voor 20 juwelen x5 plaatsen?
 

Wildstorter

Actief lid
Dit is er juist voor in het leven geroepen om misbruik tegen te gaan. Wat jij nu voorstelt is feitelijk een andere bewoording voor de limiet van 1.000 eraf halen.
 
Dit is er juist voor in het leven geroepen om misbruik tegen te gaan. Wat jij nu voorstelt is feitelijk een andere bewoording voor de limiet van 1.000 eraf halen.
Hoe zou je dat kunnen misbruiken? Dat zie ik nu toch niet echt. Wat is er mis mee als je meerdere keren dezelfde aanbieding kunt doen zonder een heleboel keren te moeten klikken?
 

Wildstorter

Actief lid
Hoe zou je dat kunnen misbruiken? Dat zie ik nu toch niet echt. Wat is er mis mee als je meerdere keren dezelfde aanbieding kunt doen zonder een heleboel keren te moeten klikken?

Iets met heel veel goederen weggeven was het volgens mij. Daarom zit die limiet er ook op.
 

Biervent

Actief lid
Dit is nu weer een hele andere benadering als dat ik zou voorstellen. Ik zie vaak aanbiedingen die dan bijvoorbeeld 5 keer hetzelfde zijn. 20 keer een goedje voor iets anders. Dan denk ik nu juist weer; "ik ga eerst eens kijken of er niemand is die er 100 heeft geplaatst". Waarom zou je iets op willen klikken als het handiger is om juist een grote koop te hebben.
Kijk, binnen je gilde is het gratis, maar buiten je gilde op de markt betaalt de koper 1 fp per koop. Als typische Nederlander betaal ik het liefst zo min mogelijk. Oftewel liever één keer een koop van 100 als 5 keer een koop van 20. Lijkt mij slimmer, maar ja....
 
Laatst bewerkt:
Dit is er juist voor in het leven geroepen om misbruik tegen te gaan. Wat jij nu voorstelt is feitelijk een andere bewoording voor de limiet van 1.000 eraf halen.
dan zou je toch een limiet van max 1000 van een GS kunnen handhaven? of je nu 1x1000 of 20x50 plaatst is dan feitelijk onbelangrijk
 
Bovenaan