Meerdere personen in fluister voegen (FOE-22848)

Op dit idee kun je nu stemmen

  • Goed idee

    Stemmen: 10 76,9%
  • Geen goed idee

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Enquête gesloten .

DeletedUser7203

Guest
Persoonlijk lijkt het mij een super idee om meerdere mensen die aanwezig zijn op de chat in 1 fluister te kunnen voegen.
Het is bijv super tijdens een gevecht om een aparte chat te kunnen openen met de vechters aanwezig op dat moment.
Daarnaast is het makkelijk om als leiding dingen met elkaar te kunnen bespreken ( of vriendengroep ) etc

naar mijn mening mis dit nog in het spel en ik weet zeker dat veel meer mensen dit handig zouden vinden.

Gr Age.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hebt toch de mogeijkheid om alleen met gildeleden te chatten.
 

DeletedUser7203

Guest
Je hebt toch de mogeijkheid om alleen met gildeleden te chatten.

niet iedereen is te vertrouwen sl8yer, misschien dat jij elk nieuw lid meteen leider maakt :p , maar,,
iedereen kan die gesprekken op de gildechat mee lezen en aangezien wij hier al een aantal backstabbers voorbij hebben zien komen, zou het wel mooi zijn als deze mogelijkheid er was.
daarnaast is het makkelijk om iets te kunnen bespreken met elkaar in real time, want een pm pm gebruiken tijdens vechten is nou niet echt handig lol. Het zou gewoon een mooie toevoeging zijn tot het spel voor welk doel je het dan ook gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
niet iedereen is te vertrouwen sl8yer, misschien dat jij elk nieuw lid meteen leider maakt :p , maar,,
iedereen kan die gesprekken op de gildechat mee lezen en aangezien wij hier al een aantal backstabbers voorbij hebben zien komen, zou het wel mooi zijn als deze mogelijkheid er was.
daarnaast is het makkelijk om iets te kunnen bespreken met elkaar in real time, want een pm pm gebruiken tijdens vechten is nou niet echt handig lol. Het zou gewoon een mooie toevoeging zijn tot het spel voor welk doel je het dan ook gebruikt.

je kan toch ook een gilde chat maken met een x aantal personen die je wilt
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een zeer goed idee!
Voor wie dit niet wilt, heeft er geen last van, geen verandering, geen plus of min punten.
Voor wie het dus wel wilt, is het weer een super update!

Ik zeg doen!
 

DeletedUser

Guest
niet iedereen is te vertrouwen sl8yer, misschien dat jij elk nieuw lid meteen leider maakt :p , maar,,
iedereen kan die gesprekken op de gildechat mee lezen en aangezien wij hier al een aantal backstabbers voorbij hebben zien komen, zou het wel mooi zijn als deze mogelijkheid er was.
daarnaast is het makkelijk om iets te kunnen bespreken met elkaar in real time, want een pm pm gebruiken tijdens vechten is nou niet echt handig lol. Het zou gewoon een mooie toevoeging zijn tot het spel voor welk doel je het dan ook gebruikt.

Als je zo paranoia bent dan zijn er verschillende manieren om met een groepje te chatten, zonder dat het aan het spel toegevoegd hoeft te worden. Binnen het spel zijn er genoeg mogelijkheden om op een normale manier met elkaar te overleggen. Stel je voor dat zoiets er komt en dan een zeker iemand binnen jouw gilde zelfs daar een ban voor krijgt. Dan heb je de poppen helemaal aan het dansen :p
 

DeletedUser

Guest
dus ik zou ook paranoia zijn omdat ik weet dat er ook spelers zijn die je er liever niet bij hebt, dat is een feit en daar kan je niet omheen.
De chat is een toevoeging van het spel dat er nog helemaal niet is, direct contact,
berichten moet je sluiten en weer openen om nieuwe te lezen. net zoals het forum.

En waarom zou iemand een ban krijgen ? die snap ik niet helemaal, dan moet ie zich toch misdragen ?
 

DeletedUser

Guest
dus ik zou ook paranoia zijn omdat ik weet dat er ook spelers zijn die je er liever niet bij hebt, dat is een feit en daar kan je niet omheen.

Waarom heb je ze er bij dan? Als je ze in je Gilde houdt dan vraag je er om. Moet daar een spelaanpassing voor komen? Sommige problemen kan je heel makkelijk zelf oplossen.

En waarom zou iemand een ban krijgen ? die snap ik niet helemaal, dan moet ie zich toch misdragen ?

Hij is ook vrij moeilijk.
 

DeletedUser

Guest
je weet niet altijd hoe iemand is, en soms heb je een rotte appel ertussen die je er liever niet tussen hebt
 

Seconddream

Actief lid
In een gilde kan iemand prima functioneren en bestaat er geen reden om die speler uit de gilde te zetten, op de chat daarentegen valt het communiceren niet altijd mee en dan zou je dit met select groepje kunnen doen.
Maarja. dit select groepje heeft nu de pm als tool om te gebruiken in voorkomenende gevallen en daarbij geloof ik ook niet dat er zoveel animo voor is.
Hoewel het idee wel goed is lijkt het me beter om de energie elders te gebruiken. :)
 

DeletedUser7203

Guest
Waarom heb je ze er bij dan? Als je ze in je Gilde houdt dan vraag je er om. Moet daar een spelaanpassing voor komen? Sommige problemen kan je heel makkelijk zelf oplossen.


iemand die info of wat ook doorspeelt laat dat in eerste instantie niet blijken,, wijsneus :p
vroeg of laat kom je daar wel achter maar dan is het vaak al telaat.
doornaast is het wat ik zei een mooie toevoeging tot het spel om met elkaar te kunnen communiceren in real time.
of je dit nou doet als vriendengroep, leiding of tijdens de gvg. Ik kan nu een fluister openen met 1 speler en dat is super, maar het zou leuker zijn als ik daar meer mensen aan kan toevoegen.

Kleine verandering met veel +punten.
 

DeletedUser7203

Guest
In een gilde kan iemand prima functioneren en bestaat er geen reden om die speler uit de gilde te zetten, op de chat daarentegen valt het communiceren niet altijd mee en dan zou je dit met select groepje kunnen doen.
Maarja. dit select groepje heeft nu de pm als tool om te gebruiken in voorkomenende gevallen en daarbij geloof ik ook niet dat er zoveel animo voor is.
Hoewel het idee wel goed is lijkt het me beter om de energie elders te gebruiken. :)

in social media, skype, whatsapp etc
heb je ook de mogelijkheid om groepsgesprekken aan te maken,
en daar wordt dagelijks door miljoenen mensen dankbaar gebruik van gemaakt.
Ik weet wel zeker dat het merendeel van de actieve foe speler hier gebruik van zou maken.
 

DeletedUser7203

Guest
Kijk eens aan. Het antwoord op je eigen idee. Probleem opgelost.

heb je misschien ook wat zinnigs te zeggen ?
want dit gaat weer nergens over :wacko:

wat mogelijk is op andere platformen staat namelijk los van mijn idee om een soortgelijke functie ook in het spel te implementeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5193

Guest
heel nuttig age mooie iddeetje van jou

slayer dat jij hier nog geen ban hebt weet ik niet tjonge tjonge met je verdomde negatieve en best wetende commentaar over al

heb je eigenelijk nog nooit op welke wereld dan ook jou naam zien voor bij komen in het spel.
volgens mij speel je niet eens alleen maar 24 uur negatieve shit op forum te zetten over iedereen get a life ga werken of zo
 

Seconddream

Actief lid
Deze lift ik even naar boven, het stemmen is begonnen :)
Het duurt nog even voordat alles is geordend en misschien loopt nog niet alles vlekkeloos maar daar werken we aan.
 

DeletedUser5986

Guest
Ik vindt dit geen slecht idee, maar er moet wel n limiet zijn, bijvoorbeeld, 2, 3, 4 of 6 of 8 max.
 
Bovenaan