Meer vrienden is meer hulp en blauwdrukken

DeletedUser5610

Guest
Ik doe ook wel mee. Heet daar ook gewoon jeroenvdb. Heb daar wel al 103 vrienden dus kan jou i.i.g. niet meer toevoegen, moet jij doen. Is trouwens vrij voor de hand liggend idee, maar wel leuk om dat zo op een forum te vragen.

Deze lijst is waardeloos. De beste manier om vrienden toe te voegen is: een vriendschapsverzoek sturen naar de namen op de chat. Je weet dat deze online zijn, en het verzoek meestal binnen de minuut goedkeuren. Zo heb ik vandaag 30 vrienden kunnen toevoegen, zodat ik nu ook aan de "80" zit. (Maar goed dat we hier niet op Facebook zitten waar je enkel mensen mag toevoegen die je echt kent)

:) En dan te bedenken dat er veel mensen toch 100+ vrienden hebben in FaceBook. Trouwens wel een goed idee, alleen heb je dan weer het probleem dat je niet weet hoe vaak die mensen online zijn (behalve natuurlijk als je die mensen kent :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5737

Guest
Heb een Zeus staan en moet nog 2 blauwdrukken voor de toren van babel. Voeg maar toe!!
 

DeletedUser5607

Guest
iedere actieve speler mag mij toevoegen ik zelf zit in mt en voor spelers die nog bd zoeken ik heb 12 gg zeus babel pharos en de dom van aken
castle del monte san marco hagia sophia deal castle basillius kathedraal alcatraz royal albert hall en sterrenwacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tis niet verkeerd voeg mij maar toe en laat die blauw drukkies maar komen
 

DeletedUser13

Guest
Voeg me zeker toe, ik kan helaas zelf niemand meer uitnodigen :(
 

DeletedUser5940

Guest
Venomium (ik maak elke dag sowieso een motiveer/ opknap rondje, zorg wel dat je in je profieltekst hebt staan wat je wil)
 

DeletedUser

Guest
Ik doe ook graag mee! Wie mij wil toevoegen: graag!
Spelersnaam: Ifigineia
 
Bovenaan