Meer Taveerne bonussen kunnen activeren.

DeletedUser

Guest
Het komt regelmatig voor dat een quest vereist dat we 3 bonussen activeren zoals bij Frosty vandaag.
Natuurlijk kan je allemaal korte en wellicht ongewenste bonussen activeren of je zou een optie kunnen krijgen om meer dan twee bonussen te activeren tegelijkertijd.
Weliswaar voor dia’s maar dat kan soms toch handiger uitkomen om die dan toch te gebruiken.

Nadelen: Zie ik zo snel niet
Voordelen: Dit zou je in staat stellen vooral het soort bonussen te gebruiken dat je zelf ook echt wilt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bonke35

Actief lid
de kortste bonus is 15 minuten
zou vreemd zijn als je dat in 24 uur niet zal kunnen halen
en tegenwoordig hebben de meesten toch tafel zilver zat :)
 

DeletedUser

Guest
de kortste bonus is 15 minuten
zou vreemd zijn als je dat in 24 uur niet zal kunnen halen
en tegenwoordig hebben de meesten toch tafel zilver zat :)

Mij gaat het er om dat ik mijn eigen bonussen wil kunnen kiezen.
Bijvoorbeeld een av en bouwbonus en daarnaast toch zo’n quest wil kunnen doen als ik zin heb.
Ik wil die bonussen kunnen blijven gebruiken zonder dat ik die “slots” vrij moet houden voor eventuele quests.
Dat slaat nergens op vind ik.

Edit die korste bonus waar jij het over hebt kun je trouwens alleen tijdens de GE activeren.
@Sl8yer ik vind jou verdacht stil de laatste tijd het forum lijkt wel dood: zeg jij er nou eens iets van!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Er is ook een aanvalsbonus van 30 minuten als die van 15 minuten niet lukt.
Ik ben niet tegen dit voorstel. Maar veel ga je er niet aan hebben, want met 3 of 4 bonussen tegelijk zal je taveernezilver snel op zijn.

Tja, dit spel wordt stilaan zo veeleisend dat ik ook enkel nog op vrije dagen op dit forum raak. Begrip voor onze taalmeester dus.
 

DeletedUser

Guest
Er is ook een aanvalsbonus van 30 minuten als die van 15 minuten niet lukt.
Ik ben niet tegen dit voorstel. Maar veel ga je er niet aan hebben, want met 3 of 4 bonussen tegelijk zal je taveernezilver snel op zijn.

Tja, dit spel wordt stilaan zo veeleisend dat ik ook enkel nog op vrije dagen op dit forum raak. Begrip voor onze taalmeester dus.

Nu ja, ik activeer geen bonussen die ik niet wil terwijl die Taveernebonussen er juist moeten zijn om mijn spel te helpen.
Dat Taveernezilver is inmiddels zo’n berg dat ik best meer bonussen zou willen kunnen gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan