Medailles

peterikduss

Nieuw lid
Ik heb ondertussen iet van 7 miljoen medailles, maar waar kan ik ze nog voor gebruiken? Uitbreidingen heb ik niet meer beschikbaar...
 

Felair

Actief lid
Extra beurten kopen in de gilde expeditie zodat je die sneller kan uitspelen, of storten in de kas voor gilde versus gilde activiteiten op de alle tijdperken kaart.

En vergeet niet een buffer aan te houden voor het volgende tijdperk, meestal komt de patch ervoor een nieuwe medaille uitbreiding erbij en die zal minstens net zo duur zijn maar waarschijnlijk duurder dan de laatste die je gekocht hebt.
 

SonnyWeg

Actief lid
En vergeet niet een buffer aan te houden voor het volgende tijdperk, meestal komt de patch ervoor een nieuwe medaille uitbreiding erbij en die zal minstens net zo duur zijn maar waarschijnlijk duurder dan de laatste die je gekocht hebt.

Over het algemeen moet je rekenen op een toename van ongeveer 10% - 25% per nieuwe uitbreiding

De laatste was 1,1M meds, een nieuwe uitbreiding zal waarschijnlijk rond de 1,35M gaan kosten
 

nietje52

Actief lid
Extra beurten kopen in de gilde expeditie zodat je die sneller kan uitspelen, of storten in de kas voor gilde versus gilde activiteiten op de alle tijdperken kaart.

En vergeet niet een buffer aan te houden voor het volgende tijdperk, meestal komt de patch ervoor een nieuwe medaille uitbreiding erbij en die zal minstens net zo duur zijn maar waarschijnlijk duurder dan de laatste die je gekocht hebt.

Is dat zo?
Ik heb denk ik 3 nieuwe tijdperken meegemaakt en ik dacht 1x een medailleuitbreiding erbij gehad nadat ik alles had vrijgespeeld.
En op een gegeven moment is de ruimte toch op en zullen ze liever dia uitbreidingen doen ipv medailles.
 
Is dat zo?
Ik heb denk ik 3 nieuwe tijdperken meegemaakt en ik dacht 1x een medailleuitbreiding erbij gehad nadat ik alles had vrijgespeeld.
En op een gegeven moment is de ruimte toch op en zullen ze liever dia uitbreidingen doen ipv medailles.
dat weet ik zo niet want in tech is er ook al een uitbreiding te zien dus stad zal weer groter worden
 

DarthRonin

Actief lid
Is dat zo?
Ik heb denk ik 3 nieuwe tijdperken meegemaakt en ik dacht 1x een medailleuitbreiding erbij gehad nadat ik alles had vrijgespeeld.
En op een gegeven moment is de ruimte toch op en zullen ze liever dia uitbreidingen doen ipv medailles.

Bij de lancering van elk nieuw tijdperk komt er een extra medailleuitbreiding vrij.
Het maakt dan niet uit in welk tijdperk je zit, die kun je altijd kopen als je de medailles hebt.
Als je zelf naar een volgend tijdperk gaat zal je dus inderdaad geen extra medailleuitbreiding krijgen.

Binnenkort komt er weer eentje bij als dat nieuwe tijdperk, ik geloof Venus, op het punt staat om toegevoegd te worden.
Dan komt 1 of 2 maanden later de lancering van dat tijdperk.
Prijs zal geloof ik iets van 1.25/1.3M medailles zijn, de prijsverhoging wil nog weleens verschillen per keer.
 
Bovenaan