Geen Bug Medaille beloning FP bijdrage bij GG van vrienden/gilde leden drastisch verlaagd

Ghostraver14

Nieuw lid
Ik constateerde vorige week ineens dat de medaille beloning voor het bijdrage van FP in een GG van een vriend of gilde lid drastisch is verlaagd.

De hoeveelheid medailles dat je nu als beloning krijgt is bijvoorbeeld van 10000 ineens naar 500 gegaan.
Is dit de bedoeling geweest?
Vind dit namelijk niet echt eerlijk ten opzichte van spelers die al langer spelen en alle mogelijke medaille uitbreidingen al hebben vrij kunnen spelen.
Dat gaat mij op deze manier van verlaging nooit meer lukken.

Ben erg benieuwd wat de reden achter deze drastische terugschroeving is geweest!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er is niets verlaagd, misschien heb je in een groots gebouw van een lager level bijgedragen.
 

Ghostraver14

Nieuw lid
Denk het wel want kreeg bij een GG die een paar weken geleden een nieuw lvl van 33 naar 34 open gezet was op P1 22649 medailles.
En een GG die laatst pas is opengezet naar een nieuw level van 58 naar 59 opengezet was op P1 796 medailles.
Dat vind ik wel erg vreemd (zie de afbeeldingen die ik bijgevoegd heb om meer duidelijkheid te geven!

Heb dit met mijn gildeleden ook al besproken en zei hadden dit ook geconstateerd.

Ben hier nu al een aantal keer tegenaan gelopen en dus een hoop FP misgelopen.
 

Bijlagen

  • hoge beloning.png
    hoge beloning.png
    839,4 KB · Weergaven: 113
  • lage beloning.png
    lage beloning.png
    834,8 KB · Weergaven: 110

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Himeji Castle is een groots gebouw uit een veel hoger tijdperk, de basisbeloningen liggen daar ook veel hoger.
 

Ghostraver14

Nieuw lid
Oke dus het ligt aan het tijdperk van de GG en daarbij daaraan zit ook de medaille beloning gekoppeld? Wist niet dat dat zoveel verschil maakte.
 
Bovenaan