Max fp

DeletedUser11095

Guest
Zou het niet makkelijker zijn om in je fp balkje bovenaan max 10fp's kan hebben en de rest dat je krijgt automatisch in je opslag komt
 

bonke35

Actief lid
dat was vroeger zo, dat is dus veranderd en een hele verbetering :)
al is het wel jammer dat als je bv 20 of 100 fp krijgt uit de ge, dat die ook in je fp balk terecht komen en niet meer in je inventaris
 

DeletedUser10951

Guest
Misschien is dat een verbetering voor de makers van het spel maar toch niet voor de spelers??? Leg eens uit, aub?


Over fp gesproken.... ik vind dat het alles behalve correct is dat men fp verliest als men zijn GG wegdoet. Stel ik heb een GG lvl4 125/270 punten.
Ik en anderen heb(ben) dus al 125 punten geinvesteerd. Ik doe het gebouw weg en verlies de geinvesteerde 125 fp.
In de realiteit is het zo, dat men zijn kapitaal (fp punten) terug krijgt bij het zich terugtrekken uit een investering. Dit zou hier ook moeten gebeuren want je hebt de volledige som toch nog niet behaald... of... men zou zijn fp punten moeten kunnen opsparen tot men er genoeg heeft om in één keer te betalen, maar aangezien ze niet gestockeerd worden gaat dit dus hier ook niet.
 

DeletedUser10111

Guest
Hoe zit het met die andere levels? krijg je die ook terug?
80 levels arc a 1000+ fp, ja, lijkt me wel wat (niet dat ik zo'n arc heb, maar lijkt me toch wel wat)
 

DeletedUser10486

Guest
Als je een GG wegdoet, heeft dat wel een hele tijd zijn diensten bewezen. Voor een tweedehandse auto krijg je ook je investering niet terug.
 
Bovenaan