Max bedrag opleggen bij antiquair.

Ik zie erg vaak dat als er een keer iets leuks komt in het antiquair er bijna altijd spelers zijn die er dan 100.000+ munten tegelijk opgooien zodat ze zo goed als zeker weten dat ze het krijgen. alleen als kleinere spelers dit ook zo willen is dat bijna onmogelijk. daarom had ik bedacht dat je er max 10.000 (of een ander aantal munten) munten erbij mag leggen zodat het weer een spannende 2 uur word en niet een met bijv. 150.000 munten aan het begin en er gebeurt niks meer. Ik wil namelijk dat kleinere spelers ook kans kunnen krijgen om dat te krijgen maar met meteen 150.000 munten word dat zeer moeilijk.
 

Felair

Actief lid
Als je limieten gaat stellen op wat je mag doen qua biedingen komen mensen met teveel muntjes nog minder snel van hun muntjes af.

Misschien moet de snelheid qua veilingen juist omhoog en de hoeveelheid rommel naar beneden.
Er zit zo gigantisch veel overbodige meuk tussen wat voorbij kan komen en het is nu 2,5 uur per veiling als het niet uitloopt omdat mensen aan het einde elkaar blijven overbieden. En meeste mensen slapen ook nog een deel van de dag :p

Ik ben nog niet misschien een van de actievere spelers, en heb tijden niets meer ingeruild omdat ik bijna niets deed in het spel en ik zit al met net geen 4M aan muntjes opgescheept waar ik moeilijk nog vanaf kom (om maar niet te beginnen over die 3,4K edelstenen die ik echt nooit meer kwijtraak)

Minder meuk, hogere frequentie qua veilingen lost denk ik een stuk (edit:-D) meer op, als nieuwe speler heb je idd gewoon minder kans omdat mensen die langer spelen gewoon nooit van hun muntjes afkomen op dit moment.
 
Laatst bewerkt:

53 K-Aman

Actief lid
Ik probeer mijn geluk redelijk regelmatig uit in het antiquariaat, maar het aantal malen dat iemand met een openingsbod van 100.000 begon zijn echt zeldzaam. En als ze dat item zo graag voor dat bedrag willen hebben wens ik ze het beste, ervan uitgaand dat het item vast nog wel eens een keer langs komt en het openingsbod normaler is.
 
Ik maak vooral met bepaalde gebouwen, maar vooral selectiekits mee dat er veel op geboden wordt. Maar 100k is dan niet het laagst, heb ook al 250k meegemaakt, altijd baas boven baas. Ik vind heel veel niet leuk of mooi genoeg om te plaatsen, maar zo her en der toch al leuke dingen binnengesleept. Een tip wat dit betreft; kijk eens tussen 10:00 en 14:00 bij de antiquair, vaak kan je dan met een laag bedragje alsnog een hele leuke aankoop doen. De drukkere tijdstippen zijn toch vooral 's ochtends, 's avonds en 's nachts.
 

Tigertjheu

Actief lid
Tijd dat inno er de grootste troep uit gooit. Ik bied gerust 200k als ik iets wil hebben, en heb al eens meer geboden.
Nog steeds heb ik miljoenen credits waar ik niets mee kan.
 
Bovenaan