Mars

53 K-Aman

Actief lid
Ik neem aan dat het gaat om verwerven van marserts.
ten eerste moet je het Mars tijdperk hebben bereikt en ten tweede de Mars Wereld hebben bereikt, dat is pas als je alle sectoren op de kaart van de Virtuele Wereld hebt bemachtigd.
op de Mars wereld zij er een aantal provincie die marserts bevallen die je moet bemachtigen.
Dan heb je nog stap drie, je moet in een provincie met marserts een verkenningstocht open dat kost je CREDIT's en tijd, ( tussen 8 en 24 uur)
is die tijd verstreken verschijnt er een Uitroepteken over de provincie wat betekend dat je stap vier kan aangaan.
het door vechten of door onderhandelen de buit verwerven.
en dat heb je nodig voor de goederen bedrijven ( 8 voor een productie van 4 uur, 15 voor een productie van 8 uur)
 
Ik heb hier nog een bijkomende vraag :

kan je nog Marserst verwerven als je doorgegaan bent naar de Asteroiden continentmap, maar je nog je nog steeds verblijft in het Marstijdperk?
 

nietje52

Actief lid
Ik heb hier nog een bijkomende vraag :

kan je nog Marserst verwerven als je doorgegaan bent naar de Asteroiden continentmap, maar je nog je nog steeds verblijft in het Marstijdperk?
Ja, je kunt marserts op de kaart krijgen zolang je in het tijdperk blijft.
Als je doorgaat naar Asteroïde tijdperk kun je marserts krijgen door een synthesizer in je stad te plaatsen.
 
Bovenaan