mailsysteem probleempje (topicstarter mail verlaten)

DeletedUser10439

Guest
Er is binnen ons mailsysteem ( niet het forum) maar in het spel
een mail gemaakt waarbij de topicstarter zich per ongeluk heeft verwijderd.
Nu heeft deze nog geen mede beheerders aangesteld gehad voor die mail dus nu zit deze "verkeerde mail" in onze mailbox en niemand die hem kan verwijderen.
Er is dan geen enkele andere manier mogelijk als vragen aan elk lid om dat mailtje te verlaten, wat best een gedoe geeft zolang niet iedereen deze verlaat. Want dan blijft deze in je mailbox hangen.
Ik heb misschien een idee om aan het "recht" moderator die gildeleiders kunnen geven ook de mogelijkheid om mails die men zelf niet zijn gestart automatisch beheerder te laten maken zodat de mail bij zo'n "ongelukje" alsnog verwijderd kan worden door iemand van de leiding.

mvg
justbryan
 

DeletedUser

Guest
Er is dan geen enkele andere manier mogelijk als vragen aan elk lid om dat mailtje te verlaten, wat best een gedoe geeft zolang niet iedereen deze verlaat. Want dan blijft deze in je mailbox hangen.

Onzin. Zodra jij hem verlaat ben je hem kwijt. Anderen die hem niet verlaten zullen er geen last van hebben, omdat ze die mail toch niet lezen.


Ik heb misschien een idee om aan het "recht" moderator die gildeleiders kunnen geven ook de mogelijkheid om mails die men zelf niet zijn gestart automatisch beheerder te laten maken zodat de mail bij zo'n "ongelukje" alsnog verwijderd kan worden door iemand van de leiding.

Misschien????

Je hebt een idee of je hebt het niet o_O

Als je die rechten hebt die jij wil, waarom zou je dan nog die mail verwijderen. Dan kan je ook die sufferd weer toevoegen die zichzelf verwijderd heeft. o_O

Overigens kan je als je een groepsmail aaanmaakt ook al gelijk anderen rechten daarin geven. Doe je dat niet dan is dat je eigen stomme schuld. Waarom moet daar dan weer een algemene aanpassing voor komen? Wordt dit spel alleen maar gespeeld door domme kinderen? :rolleyes:
 

DeletedUser10443

Guest
Niet iedereen is perfect dus de functie toevoegen kan geen kwaad toch?
Ik zie alleen maar voordelen en ja er zijn al opties om dit soort situaties te voorkomen.
Ik maak ook wel eens fouten maar Sl8yer blijkbaar niet want je bent gelijk een sufferd als je een fout maakt.
Als je geen fouten wilt maken moet je niks doen want dan kan je ook geen fouten maken :p
Misschien als alternatieve oplossing dat een mail gewoon bij iedereen verwijderd word als er geen beheerder meer is als dus de laatste beheerder uit de mail stapt?
 

DeletedUser

Guest
Je bent een sufferd als je een door jezelf gestartte mail verlaat en dan ook nog eens geen rechten aan anderen gegeven hebt. De oplossing is een nieuwe mail te starten en het dan wel goed te doen.

Die alternatieve oplossing werkt niet. Als de laatste beheerder overstapt naar een ander Gilde en de mail verlaat zou het hele Gilde die mail kwijtraken. Nogmaals je moet gewoon meerdere beheerders op een mail zetten.

Het is absurd dat spelers dit niet zelf op kunnen lossen en dat er dan maar weer een in-game aanpassing moet komen voor zo iets onbenulligs. Alsof er geen belangrijke problemen zijn die wel aandacht verdienen.
 

DeletedUser

Guest
lekker vrolijk verwoord.

die jongens posten nooit meer wat, wees blij dat ze nog zoveel om het spel geven dat er wat gepost wordt.

of het nu een goed idee is of niet vind het een vrij botte reactie om iemand die voor het eerst iets post meteen voor sufferd uit te maken
 

DeletedUser10443

Guest
bedankt voor je reactie daan maar Sl8yer krijgt mij niet klein met om maar in zijn termen te blijven ''suffe reactie''.
Ik heb altijd geleerd dat je de meest positieve en de meest negatieve reacties weg moet strepen dus laat Sl8yer maar.
En dat ik op dit topic voor het eerst reageer wilt niet zeggen dat ik de rest van het forum niet volg en al lang weet dat Sl8yer alleen maar kritiek kan geven en ik van hem zelf nog geen enkel goed idee heb gezien.

On topic
Ja het is een foutje als dit gebeurt maar zijn justbryan en ik de enige die blijkbaar wel eens een foutje maken? Sorry dat ik niet perfect ben;)
Het is zo makkelijk om te roepen ja dan moet je extra beheerders toe voegen maar soms gaat het wel eens anders dan je zou willen/ zou moeten doen en dat de mail automatisch word verwijderd is misschien niet zo'n goed idee maar ik probeer in ieder geval mee te denken dus kritiek mag maar graag opbouwend en met argumenten zodat we er wat aan hebben.
En een nieuwe mail aan maken is ook niet altijd even handig.

Kan support ook in de mail die je met groepen hebt komen en een nieuwe beheerder aanwijzen?
 

DeletedUser10444

Guest
Ik vind je reactie erg bot Sl8yer. Errare humanum est, dus op een normale toon antwoord geven lijkt mij niet teveel gevraagd toch? Maar blijkbaar is dat dan weer te moeilijk voor jou. Tact is niet een gave van iedereen. Geeft niet hoor, kun jij ook niks aan doen. Ieder zijn beperking. Maar ik geef je de tip mee dat je beter je mond houden als je toch niks zinnigs aan de discussie hebt toe te voegen en alleen maar mensen gaat lopen afkraken. Ik had taalmeesters toch wat hoger ingeschat.
 

DeletedUser10439

Guest
Beste mijnheer Sl8yer,

Allereerst wil ik u bedanken voor de "opbouwende" kritiek die u aan spelers geeft. Heel motiverend.:confused:

Onzin. Zodra jij hem verlaat ben je hem kwijt. Anderen die hem niet verlaten zullen er geen last van hebben, omdat ze die mail toch niet lezen.

A: als de beheerder hem verlaat zwerft de mail nog steeds rond in het gilde, alleen de beheerder kan hem niet meer zien.
B: hoe weet jij dat die mail niet gelezen wordt? Het is een Gildemail die hier wel gelezen wordt maar er zit een foutje in en dat kan dan verwarring scheppen.

Als je die rechten hebt die jij wil, waarom zou je dan nog die mail verwijderen. Dan kan je ook die sufferd weer toevoegen die zichzelf verwijderd heeft. o_O

Dus!!, is het dus een idee om die rechten toe te voegen..

Verder is dit "misschien" nieuwe idee aanbevolen door support om dit hier te melden zodat het "misschien" in een update meegenomen kan worden.

mvg
JustBryan
 

mcsp

Actief lid
Dank je wel, hoor Sl8yertje ... 'k had het knopje ook over het hoofd gezien (ook nog niet nodig gehad) ... maar door deze domme fout van mij, weet ik nu weer wat zekerder dat ik een menselijk wezen ben ... me happy :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10445

Guest
Sl8yer, op de dag van vandaag zijn we nog steeds mensen die fouten kunnen/mogen maken.. Dat je dan iemand voor sufferd uitmaakt vind ik eigenlijk niet gepast.o_O Dus had je dat ook anders kunnen formuleren toch!!
 

DeletedUser

Guest
lekker vrolijk verwoord.

die jongens posten nooit meer wat, wees blij dat ze nog zoveel om het spel geven dat er wat gepost wordt.

of het nu een goed idee is of niet vind het een vrij botte reactie om iemand die voor het eerst iets post meteen voor sufferd uit te maken

Dan komt nu de volgende botte reactie. Leer eens lezen daan. Ik maak de persoon die post niet uit voor sufferd. Die komt hier met een idee, omdat de beheerder van een mail waar hij in zit die mail heeft verlaten. Ik maak de bedenker van het idee niet uit voor sufferd, maar de beheerder die die mail verlaten heeft.


Ja het is een foutje als dit gebeurt maar zijn justbryan en ik de enige die blijkbaar wel eens een foutje maken?

Zijn jij en justbryan dan beide die beheerder die de mail verlaat? Praat justbryan over zichzelf in de derde persoon? o_O

Dank je wel, hoor Sl8yertje ... 'k had het knopje ook over het hoofd gezien (ook nog niet nodig gehad) ... maar door deze domme fout van mij, weet ik nu weer wat zekerder dat ik een menselijk wezen ben ... me happy :)

Geen probleem. Graag gedaan.

Sl8yer, op de dag van vandaag zijn we nog steeds mensen die fouten kunnen/mogen maken.. Dat je dan iemand voor sufferd uitmaakt vind ik eigenlijk niet gepast.o_O Dus had je dat ook anders kunnen formuleren toch!!

Dat kan en dat mag. Die fouten maak ik zelf ook en dan noem ik mijzelf ook een sufferd. Punt is dat het om een foutje gaat dat je het ook heel makkelijk zelf weer op kan lossen. Moet er dan omdat je een keer een fout maakt maar gelijk weer een aanpassing in het spel komen? Wat ios er nu belangrijker? Dat de focus ligt op het eindelijk eens oplossen van de problemen bij GvG, of dat een sufferd zich geen sufferd meer hoeft te voelen, omdat hij die fout niet meer kan maken? :rolleyes:

Mag ik er trouwens van uit gaan dat de meesten die hier reageren in hetzelfde gilde zitten? :D

Overigens, als onze Koningin iemand al "een beetje dom" mag noemen denk ik niet dat suifferd nou echt zo'n belediging is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10443

Guest
Geen idee of justbryan de mail zelf had aangemaakt of iemand anders nu je het zegt lijkt het of hij over iemand anders praat, maar ik reageer hier omdat het mij ook wel eens is overkomen.
Je mag alles zeggen wat je maar wilt maar de toon waarop je het zegt doet mij denken of jij je zelf god vind en ik geloof niet in god.
Het gaat er niet eens om wat je zegt maar hoe je het zegt, als je dingen niet op zo'n neerbuigende manier zegt word er misschien wel naar je geluisterd.
Waarom zijn de problemen bij GVG wel belangrijk maar mag dit probleem geen aandacht krijgen? Misschien doe ik wel niks met GVG dus kan mij die problemen daar wel niks schelen.
 

DeletedUser

Guest
Geen idee of justbryan de mail zelf had aangemaakt of iemand anders

Dat kan je gewoon zien als je even oplettend leest.


nu je het zegt lijkt het of hij over iemand anders praat, maar ik reageer hier omdat het mij ook wel eens is overkomen.

Mij ook en dan zit er niks ander op dan aan iemand anders te melden dat ik zo stom ben geweest om die mail te verlaten en te verzoeken mij weer toe te voegen. Daarom is het handig om er direct meerdere behjeerders op te zetten. Doe je dat niet dan creëer je je eigen probleem.

Je mag alles zeggen wat je maar wilt maar de toon waarop je het zegt doet mij denken of jij je zelf god vind en ik geloof niet in god.

Ik ook niet. Ik geloof er ook niet in om alles maar makkelijker te maken, omdat mensen zelf niet nadenken. Als jij iedere dag tegen dezelfde paal aanloopt, moet dan die paal maar weg, of moet je eens bij jezelf te rade gaan?

Het gaat er niet eens om wat je zegt maar hoe je het zegt, als je dingen niet op zo'n neerbuigende manier zegt word er misschien wel naar je geluisterd.

Of je wel of niet naar me luistert maak je zelf maar uit. Ik ben zoals ik ben.

Waarom zijn de problemen bij GVG wel belangrijk maar mag dit probleem geen aandacht krijgen? Misschien doe ik wel niks met GVG dus kan mij die problemen daar wel niks schelen.

Het is een voorbeeld. Zo zijn er veel meer. Had je liever het probleem met de railguns gehad, of vecht je ook al niet?
 

DeletedUser10445

Guest
Je bent een sufferd als je een door jezelf gestartte mail verlaat en dan ook nog eens geen rechten aan anderen gegeven hebt. De oplossing is een nieuwe mail te starten en het dan wel goed te doen

Maar ik wil je even als tip meegeven Sl8yer voor de volgende keer als iemand met dezelfde vraag komt.
Geef ze deze info; Als je een mail hebt waar je als enige beheerder instaat en die verlaat wordt het automatisch naar een andere speler doorgezet dus er is altijd een beheerder van de mail... wist je niet hé;) bij deze
 

DeletedUser

Guest
Nee, wist ik niet. Bedankt voor de tip. Nu maar hopen dat die nieuwe beheerder dan wel een actief lid is ;)
 

mcsp

Actief lid
En zélfs als die actief is ... krijgt die dan een bericht dat hij/zij de nieuwe beheerder is, anders weet hij/zij het niet ... Ik ga iig niet in elke mail kijken of ik toevallig (mede)beheerder ben ...
 

DeletedUser

Guest
Aangezien er een beheerder wordt toegevoegd als de beheerder een mailing verlaat, en iedereen, niet alleen de beheerder, dit kan zien (ga naar groepsinfo en zoek de speler zonder streep door de ster) zal dit idee verder afgekeurd worden.
Heb je het probleem dat de beheerder is opgestapt, kijk even wie de nieuwe beheerder is en vraag hem/haar een nieuwe beheerder toe te voegen.

Ik archiveer dit morgen.
 
Bovenaan