Opgelost Login zonder FoE account

DeletedUser

Guest
Ik heb FoE in Chrome geïnstalleerd als extensie. Blijkbaar maakt het spel dan gebruik van een Google autorisatie, aangezien ik via de Google login pagina kan inloggen op FoE. Werkt helemaal goed.
Probleem is echter dat als ik ergens anders verder wil spelen, en daar geen beschikking heb over Chrome maar bijvoorbeeld FireFox (IE zal ik nooit gebruiken :)), ik niet kan inloggen. Ik heb dan blijkbaar echt een gebruikersnaam met wachtwoord nodig, alleen is deze nooit aangemaakt.
De link 'wachtwoord vergeten' vraagt mij dan om een email adres, maar deze is ook niet geregistreerd bij FoE. Dat zet dus ook geen zoden aan de dijk. Support vraagt ook weer om een spel account welke ik niet heb.

Bestaat er een mogelijkheid om een volledig FoE account te maken dat gekoppeld is aan mijn huidige spel?

Mijn gegevens (voor zover van belang):
Spelversie: 0.17.9915 (25.09.2012 8:07)
Gebruikersnaam: JoostAB (92758)
Wereld: nl2
Locale: nl_NL
Flash: WIN 11,3,31,331
OS: Windows 7
Browser: Chrome/22.0.1229.79
Viewport: 1920x995
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk heb je bij het installeren van Chrome een google-account aangemaakt en zal daar dus een e-mailadres aan gekoppeld zijn (waarschijnlijk een gmail-adres?). Ik vermoed dat dit het mailadres is waar je FoE-account aan gekoppeld is. Probeer dit e-mailadres eens in te vullen?

In het begin heb je toestemming gegeven om je e-mailadres te delen met innogames. Blijkbaar kan je deze Forge of Empires-applicatie gebruiken zonder hiervoor een wachtwoord in te geven. Je wachtwoord kun je dan gewoon via je je e-mail regelen neem ik aan. Mocht dit niet lukken, laat het dan zeker weten!
 

DeletedUser

Guest
Dat is dus precies het probleem.
Ten eerste is het geen gmail adres, maar een Google Apps adres. Maakt niet veel uit, behalve dat het niet eindigt op @gmail.com :)
Uiteraard heb ik al geprobeerd om met het email adres in te loggen, maar blijkbaar is dat niet eens bekend bij InnoGames. Op zich ook niet nodig, want mijn Chrome installatie is gelinked aan mijn Google Apps adres, en een extensie krijgt dan gewoon van Google een token zodat die weet wie ik ben en dat vervolgens weer kan koppelen aan een speler.

Met andere woorden:
Bij InnoGames is er zowel geen email adres als wachtwoord van mij bekend, maar ik heb wel een account :)
Wat ik dus graag wil is in ieder geval een wachtwoord koppelen aan dat account, en als het mogelijk is ook een email adres.
 

Seconddream

Actief lid
Je bent al een tijdje actief, merkwaardig situatie.
Als je op die locatie inlogt en kunt spelen dan even een support ticket aanmaken ( zo kan een wachtwoord gezonden worden zonder dat het op het forum verschijnt ), vraag even of dit mogelijk is via die route.
Eens een nieuw wachtwoord ontvangen dan zelf aanpassen via instellingen en profiel waar je dan ook een mail adres kan invoeren.

Klik hier om direct een support ticket te maken.
;)
 

DeletedUser

Guest
:confused:
Als ik dat probeer (ik ben nu ook aan het spelen, dus ingelogged) dan wordt er gevraagd om mijn playername en (jawel, daar issie weer) mijn wachtwoord... (zucht)

Ben ik dan de enige die FoE middels de Chrome extensie speelt?
 

DeletedUser275

Guest
Je moet voor support niet de link van Reddog gebruiken.
Als je aan he spelen bent, dan moet je in je stad op je rechtermuisknop klikken en dan vervolgens kiezen voor support (ondersteuning).
Dan kun je een support ticket indienen zonder dat je een login moet geven.
 

Seconddream

Actief lid
Vaag verhaal maar ben blij dat het gelukt is, had er even niet bij stil gestaan dat je wachtwoord moet gebruiken als je link volgt.
Zal de link daarom niet meer toepassen om vergissingen in de toekomst te voorkomen, Maarten bedankt voor je input.
:)
 

DeletedUser

Guest
Even voor de duidelijkheid, het indienen van een ticket is gelukt. Het maken van een ww nog niet :-(
Maar toch bedankt zo ver!
 

DeletedUser

Guest
Het is gelukt! Op de één of andere miraculeuse wijze is mijn email adres ineens wel bekend in het systeem, en heb ik mijn wachtwoord opnieuw kunnen instellen.
 
Bovenaan