leuk spel alleen een min puntje

goedendag een minpuntje ja het kost veel geld als je niet uitkijkt dit spel je krijgt af en toe nog eens wat toegestopt maar daar houd het dan ook op helaas zijn alle spelletjes op dit moment zo jammer de man met de kleine
beurs kan dan niet meekomen doe ik toch mee voor zoete koek
 
Ik heb nog geen cent uitgegeven, wel 2 keer overwogen om een klein bedrag te doen voor diamanten, maar dat wilde de betaalapplicatie niet.
En ik ben heel tevreden met mijn stad. Inmiddels een half jaartje verder en het is al heel wat.
 

DeSint

Lid
Ik besteed ook (bijna) niets. 2x dia's gekocht maar ik heb wel naar Force Plus gekeken en als dat € 19.95 per maand zou kosten nam ik een abonnement daar op. Zo leuk vind ik dit spel en zou op deze manier de makers willen helpen maar niet voor die huidige prijs.
 
Lang leve de foe community, er wordt heel wat tijd ingestoken om oa handleidingen voor events kant en klaar te maken, zodat je het maximale (gratis) eruit kan halen.

Het enige wat het je kost is wat geduld (wat dit spel sowieso al vergt). Al wordt dat ook steeds meer op de proef gesteld met de dubbele event pass, zilver/goud upgrades, event gebouwen die je niet compleet krijgt etc. Komend jaar platina upgrades, die de huidige gebouwen teniet maken? :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan