legers

DeletedUser5607

Guest
is het niet een optie om je inventaris uit te breiden met een optie om je legers in je inventaris te kunnen plaatsen
zodat de laad snelheid van gvg mss wat korter is en gvg wat sneller ik heb geen idee of dat haalbaar is
het is natuurlijk een nadeel als je word aangevallen en je legers zitten in je inventaris maar dat is meer een kwestie van wennen
ik denk wel dat het laden van je legers tijdens gvg een stuk sneller zal gaan
 

DeletedUser

Guest
Hoe maakt dat de laadsnelheid van GvG dan korter en GvG sneller?
 

DeletedUser5607

Guest
Hoe maakt dat de laadsnelheid van GvG dan korter en GvG sneller?
als je op alle tijdperken een aanvals leger wil selecteren laad hij eerst al je legers
dat bedoel ik met laadsnelheid
en als je normaal je leger kan selecteren kun je sneller over gaan tot de aanval en is gvg dus wat sneller
 

DeletedUser

Guest
Nu is het wat duidelijker. Wat jij wil is alle eenheden die je niet gaat gebruiken stallen in je inventaris, om er zo voor te zorgen dat je minder eenheden hoeft te laden. Blijft de vraag wel staan of GvG hier sneller door wordt. Als ik nu mijn legerbeheer open in GvG dan zit er geen enkele vertraging op. Doe ik het om 20.00 uur dan wel. Dan zou je kunnen stellen dat het laden dus niet het probleem is.
 
Filters bewaren zou al helpen, extra filter om gewonde eenheden uit te sluiten zou ook kunnen helpen. Want dat er nogal wat mankeert aan GvG is zonder meer waar maar laden van legerbeheer is net zo rampzalig als je de GE doet, of een keer een buurtje wil aanvallen, ook als je dat om 8u 's ochtends doet.
 
Bovenaan