Legers e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser234

Guest
Hoi,

1. ik mis op moment een paar handigheidjes in het spel mbt je legers.
Het zou handig zijn om te zijn vanuit welke barak e.d. een legereenheid vandaan komt. Nu komt het weleens voor dat ik 4 soldaten en 4 andere eenheden in een aanval gebruik. Alle 4 Soldaten sneuvelen en bleken uit dezelfde barak te komen. Dit terwijl ik 3 barakken heb. Dus nu moet ik 4 keer ACHTERELKAAR een nieuwe gaan trainen. Maar als ik nu bij mijn indeling zou kunnen zien uit welke barak men vandaan komt had ik ze verspreid gekozen....

2. Ten tweede zou het fijn zijn om het Pvp gebeuren via je stadshuis of zo te kunnen benaderen ipv via de kaart, deze is vaak erg traag en ik moet soms enkele minuten lang opnieuw proberen om hierin te komen.

3. Handelen mogelijk maken buiten je continent van 80 spelers mogelijk maken, met bijv. extra kosten dmv goudmunten voor de transportkosten. Zo blijf je de lokale handel toch stimuleren.

4. Graag zou ik ergens een overzicht willen zien van nog openstaande handelingen. Zeg je hebt iemand aangevallen maar er viel niets of niets van interesse te plunderen, dan zou ik graag ergens een overzicht willen hebben waar ik dit nog heb open staan.

5. Een overzicht van gedane handelingen e.d. Nu krijg je een overzicht als mensen je hebben gesteund of hebben aangevallen. Dit zou best wel uitgebreider kunnen. Zaken zoals wie heb je zelf aangevallen, wat was het resultaat hiervan, heb je al geplunderd of niet. Is je aanbieding op de markt geaccepteerd e.d.
Verder zou toch handig zijn om een replay of op zijn minst een overzicht te krijgen welke troepen jouw hebben aangevallen en welke er zijn gesneuveld.


Grtz,
Smurf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heel goede ideeën. Vooral dat van die troepen in de barak is handig. Misschien moet men automatisch de gewonden spreiden over de verschillende barakken.
 

DeletedUser

Guest
Je ideeën zijn stuk voor stuk allemaal prima ideeën (hoewel ik persoonlijk mijn bedenkingen heb bij het handelen buiten je eigen gebied, maar dit zal denk ik minder nodig zijn wanneer de developers het inactiviteitsprobleem (zie hier) hebben opgelost). Ik denk persoonlijk dat je best voor ieder idee een apart topic kan openen. Op die manier kan er eventueel een poll geopend worden per idee en kunnen mensen hier ook op stemmen.

Zou ik je mogen vragen om dus je ideeën in aparte onderwerpen te plaatsen? Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Bij deze opgesplitst in nieuwe posts.

Bedankt! Ik heb een aantal polls toegevoegd. Ik zal dit topic sluiten aangezien alle ideeën nu in een apart topic staan. Mocht je dit topic toch graag weer openhebben vanwege een reden, dan mag je me altijd even contacteren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan