Contact Support legereenheden kwijt na vastloper (crash)

DeletedUser9406

Guest
hoi , ik heb een vraag. ik was bezig met gilde expeditie en tijdens het vechten blijft het spel hangen.ik log opnieuw in en er word dan gevraagd of ik het gevecht wil voortzetten of beeindigen.
ik wil gevecht voortzetten en vervolgens kom ik in het 2 e gevecht waarbij ik 5 legereenheden (3x antimatrieelsniper , 2 xmicrogolfgeweer) allen uit tijdperk Morgen kwijt ben en het 2e gevecht dus maar met 3 eenheden voort kan zetten. Daar baal ik sterk van want zoals jullie kunnen raden verlies ik dat tegen 8 vijanden,
kan iemand mij met raad bijstaan? hoe krijg ik dat bij de Moderators??

Als ik Support wil mailen zegt hij dat mijn gebruikersnaam niet bekend is??
HELP HELP HELP lol
 

DeletedUser

Guest
Als jouw gebruikersnaam dezelfde is als de naam die je hier gebruikt vind ik dat niet zo vreemd.
 

DeletedUser9406

Guest
srry ?? mijn Nickname ? omdat dat aanstootgevend zou zijn? ik speel vanaf juni 2015 en heb inmiddels redelijk vaak diamanten gekocht en dan zou nu in een keer dat de reden kunnen zijn? dat zou wel erg kinderachtig en slap excuus zijn ( mijn mening hoor ), ik kan me niet voorstellen dat ze dan geen melding sturen , maar mij dan bannen ofzo? ik kan hier op Forum toch ook gewoon posten?
 

DeletedUser275

Guest
Als je in je stad bent, dan moet je op je rechtermuisknop klikken en dan support kiezen.
Dan kun je een support ticket aanmaken.
 
Bovenaan