Leger/ tijdperk

Even een vraagje Over iemand die me elke dag aanvalt.

Dit persoon zit in industrieel tijdperk.
Ik wil terug aanvallen ook al weet ik dat die vermoedelijk veel sterker is.

Zijn verdedigend leger bestaat uit eenheden van moderne en een postmoderne tijdperk.

Hoe kan dit juist zijn ?
Hier kan natuurlijk totaal niemand tegenop. Ik heb geen buren uit dat tijdperk
 

Felair

Actief lid
Op sommige punten via verhaal missies/verder werken op de continenten kaart kan je units krijgen uit hogere tijdperken.
Die persoon heeft die units bewaard en opgesteld in zijn verdediging, wel slim maar kijk je er niet scheel op want als zijn verdedigende bonus laag is en of je handmatig vecht kan het goed zijn dat je er alsnog doorheen komt.
 
Laatst bewerkt:
Raar ik kreeg enkel de terugkomende missies geraakte nooit verder dan men huidig tijdperk.
En continentenkaart nog nooit geen eenheden gekregen

Winnen tegen zen leger gaat zowiso niet zen bonus is ook te hoog
Slechts een optie dat is kijken hie die elke dag plunderd
 
ik zou dan proberen op tijd te innen. En die missies krijg je als je verder gaat op de continentkaart, dus naar een tijdperk hoger dan je nu zelf zit. Die speler is dus vermoedelijk bezig op de pmt kaart nu (of er al mee klaar)
 

Atokirina

Actief lid
Raar ik kreeg enkel de terugkomende missies geraakte nooit verder dan men huidig tijdperk.
En continentenkaart nog nooit geen eenheden gekregen

Winnen tegen zen leger gaat zowiso niet zen bonus is ook te hoog
Slechts een optie dat is kijken hie die elke dag plunderd
Als je even focust op je missies zal je de missies die troepen uit een hoger tijdperk geven wel tegenkomen.
Probeer je producties te timen zodat je ze onmiddellijk kan farmen en er niets te plunderen valt (behalve misschien wat munten of voorraden).
Als je dan ook nog eens 8 artillery ter verdediging neerzet, zal de plunderaar altijd wat verliezen hebben en bestaat de kans dat hij misschien zal afdruipen.
 
Bovenaan