Open spel Laatste post van het uur!

DeletedUser

Guest
waarom deAbacus en niet pimbolientje? en wat word er bedoeld met
DeAbacus - 1 punt - OVB - 10 juli 19:59

Zoals je bij deze afbeelding kunt zien staat de post van DeAbacus als laatste van het uur. Ik kan echter ook een print screen regelen van Pimbolientje onderaan. En jij hebt ook (met jouw post 'Pimbolientje!! grrrr') als laatste vóór 20:00 in mijn scherm gestaan. Daarom het OVB (onder voorbehoud) erbij. Ik heb het nu weggehaald omdat we even moeten kijken wat we hiermee doen.
 

DeletedUser

Guest
Er was even wat onduidelijkheid over de post 19:59.

We hebben wat dingen bekeken en besloten het punt toe te kennen aan Tigertjheu.
Hierbij een screenshot waarin de post van Tigertjheu gepost is op 19:59.
Daarna hebben we gekeken naar de post ID van diegenen die gepost hebben op 19:59. Daarbij was de post van Tigertjheu als laatste. Vandaar dus deze uitspraak.

Verder weer veel succes allemaal!
 

DeletedUser7793

Guest
Ik kan echter ook een print screen regelen van Pimbolientje onderaan. En jij hebt ook (met jouw post 'Pimbolientje!! grrrr') als laatste vóór 20:00 in mijn scherm gestaan. Daarom het OVB (onder voorbehoud) erbij. Ik heb het nu weggehaald omdat we even moeten kijken wat we hiermee doen.
Eerlijk gezegd, bij mij stond Pimbolientje als laatste vermeld voor dat uur.
 

DeletedUser

Guest
Ja, we begrepen dat jullie Pimbolientje als laatste hadden staan. Zelf krijg ik dat ook als ik uitlog. Als ik ingelogd ben zie ik echter Tigertjheu nu als laatste. En de eerste keer dat ik keek, stond DeAbacus als laatste. Hoe dit kan weten wij ook niet. Waarschijnlijk zoals jullie aangeven kan het forum zoveel posts tegelijk in 1 topic maar met moeite verwerken. Door naar de post ID te kijken kunnen we in ieder geval zien in welke volgorde het systeem de posts heeft opgepakt. Ik zal vanaf nu ook op deze manier naar de posts kijken. Ik heb alle eerdere posts doorgelopen, en daar is alles wel goed gegaan.

En nu (20:59) is het een puntje voor DeAbacus, ook weer volgens de post ID.

Even een correctie doorgegeven door Maarten: Wij doen als moderators niet mee, dus zijn post komt te vervallen. het punt van vóór 18:00 gaat dus naar Midas89
 

DeletedUser

Guest
Je staat anders wel op een gedeeld eerste plaats :) Doe je niet verkeerd toch?
 

DeletedUser

Guest
Nee. Het punt van 19:59 ging naar jou. Die van 20:59 ging naar deAbacus.
 

DeletedUser

Guest
en als je dus 1 seconden te laat bent lig je er dus voor een uurtje er uit :)

Het gaat hier om dubbele posts. Een dubbele post is als je 2 posts neerzet zonder dat er iemand anders tussen zit. Je mag per uur best vaker posten, maar niet 2x achter elkaar.
 

DeletedUser7793

Guest
Het gaat hier om dubbele posts. Een dubbele post is als je 2 posts neerzet zonder dat er iemand anders tussen zit. Je mag per uur best vaker posten, maar niet 2x achter elkaar.
Ahhh, duidelijk. (eigenlijk wel jammer, zou een extra spel element geweest zijn :p)
 
Bovenaan