Kunnen dit gebouwen zijn van het volgend tijdperk?

DeletedUser

Guest
R_SS_IndustrialAge_Residential1.png

R_SS_IndustrialAge_Residential2.png

R_SS_IndustrialAge_Residential3.png

R_SS_IndustrialAge_Residential4.png

Ik denk dat ze wel de echte gebouwen van het volgend tijdperk (Industriële tijdperk) kunnen zijn, denken jullie dat ook? Als je kijkt naar de eerdere officiële afbeeldingen zoals het museum hebben deze zowat dezelfde stijl.. Wat vinden jullie ervan?

Ik vind ze zéér geslaagd, vooral die laatste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind ook deze gebouwen, net als die uit KOL er erg Hollands uitzien, leuk hoor.
 

DeletedUser2835

Guest
Dat moeten ze inderdaad zijn, passen perfect bij de 2 officiële gebouwen die al bekend zijn gemaakt! bedankt voor je post!
 

DeletedUser2835

Guest
wat is de bron van de gevonden afbeeldingen btw?

Heb al iets gevonden... volgens mij het Engelse forum...

Het is ook al bekend* welk tijdperk na de Industriële komt...

Progressive Era
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Engels forum ja. Naar het volgend volgend tijdperk kijk ik nog niet :) Zal al blij zijn met het Industriële tijdperk.
 

DeletedUser

Guest
Je wilt het nog niet weten? :p ik ook, ben erg benieuwd waar ze mee komen

Ik besef wel dat na dit tijdperk het weer wachten zal zijn. Daar zal mijn GG of anderen hun GG wel blij worden :) Want nu ben ik eigenlijk zonder wachten direct in koloniaal geraakt.
 

DeletedUser

Guest
Het Industriële Tijdperk loopt momenteel proef op http://beta.forgeofempires.com. Het feit dat het daar publiekelijk proef draait, betekent dat het grotendeels klaar is. We zijn nu nog aan het testen op fouten en kleine aanpassingen aan het doorvoeren. We hopen het spoedig op onze niet beta markten (zie uitleg) te implementeren. :)

Het is ook al bekend* welk tijdperk na de Industriële komt...

Progressive Era
Er zijn zelfs tijdperken gepland die lopen tot in het jaar 2050. Ook daarna volgt er dus nog een heleboel nieuwe inhoud. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooi, snel eens een kijkje gaan nemen wat we gaan krijgen op de beta!

Bedankt 3D ;)

Edit: Ben eigenlijk heel enthousiast. Huisjes zijn mooi, en zeker het stadhuis is speciaal!

30vkk2f.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Ziet er mooi uit, maar het nieuwe tijdperk wordt duidelijk een puzzel tijdperk.
 

DeletedUser275

Guest
Het lijkt er op. Huizen zijn bijvoorbeeld allemaal 3x2 en ook veel andere gebouwen zijn groter of hebben een grote dat we niet gewoon zijn.
 

DeletedUser2835

Guest
Teveel van dit soort gebouwen word ik niet heel warm van als ik eerlijk ben...


wellicht moeten ze is overwegen wat meer te gaan tekenen en meer soorten varianten te maken voor dezelfde huizen, aangezien je hier minstens 30 van hebt. (GEEN SLECHT IDEE HE?) Zie spellen als Anno waar ze dat wel doen en een enorme boost geeft aan het realistisch lijken van het spel en de beleving!


Die Eastern event komt ook binnenkort?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Teveel van dit soort gebouwen word ik niet heel warm van als ik eerlijk ben...


wellicht moeten ze is overwegen wat meer te gaan tekenen en meer soorten varianten te maken voor dezelfde huizen, aangezien je hier minstens 30 van hebt. (GEEN SLECHT IDEE HE?) Zie spellen als Anno waar ze dat wel doen en een enorme boost geeft aan het realistisch lijken van het spel en de beleving!


Die Eastern event komt ook binnenkort?

Paasevenement wordt momenteel getest op beta om het hier beter te laten verlopen. Maar het duurt nog meer dan een maand vooraleer het Pasen is, dus ik verwacht dat die update ook nog wel even op zich laat wachten :p
 

DeletedUser275

Guest
De paasevenement ziet er goed uit, maar ik verwacht die hier paas volgende maand.
Pasen duurt inderdaad nog even en ik kan het weten, want ik ben dan jarig.
 

DeletedUser2835

Guest
Paasevenement wordt momenteel getest op beta om het hier beter te laten verlopen. Maar het duurt nog meer dan een maand vooraleer het Pasen is, dus ik verwacht dat die update ook nog wel even op zich laat wachten :p
Het zal toch ook wel 2 weken tot maximaal een maandje nog duren voordat het nieuwe tijdperk wordt toegevoegd?
 

DeletedUser

Guest
Het zal toch ook wel 2 weken tot maximaal een maandje nog duren voordat het nieuwe tijdperk wordt toegevoegd?

Vrij zeker van ja, bij het Koloniale tijdperk duurde het ook wel een tijdje tegen het gelanceerd werd hier maar wel al op de beta was.
 
Bovenaan