Kroegjes bezoeken via je stadhuis

DeletedUser7203

Guest
Beste allen,

Geen idee of dit ooit al eens is voorgesteld ( maar wel makkelijk )
Zou het niet handig zijn voor degene die motiveren / kroegen bezoeken via hun stadhuis,
dat de optie zoals dat bij motiveren werkt dan grijs kleurt ( ipv geel blijft )

j250py


Kleine aanpassing maar wel zo makkelijk lijkt me ;-)
Gr Age
 

Tigertjheu

Actief lid
Mij lijkt het zeker een goed idee, voordeel is dat je makkelijk kunt zien wie je taveerne wel of niet bezoekt.
Nadeel vind ik dat het weer iets is dat in je stadhuis te zien is, mij lijkt het verstandig dat je gemakkelijk kunt aanvinken wat je in het overzicht wilt hebben.
Wil je bijvoorbeeld enkel zien wie je helpt en taveerne bezoekt, dat je dat aanvinkt en geen Grote Gebouwen ertussen hebt staan, of andere gilde gebeurtenissen, of aanvallen.

Pop-up idee weghalen is al een goed gekeurd idee ;) > https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/geen-pop-up-meer-bij-taveerne-bezoek.16469/
 
Wil je bijvoorbeeld enkel zien wie je helpt en taveerne bezoekt, dat je dat aanvinkt en geen Grote Gebouwen ertussen hebt staan, of andere gilde gebeurtenissen, of aanvallen.

Selecteren van type melding in je stadhuis is al mogelijk: linksboven in je geschiedenis even 'filteropties tonen' aanzetten en je krijgt direct een selectiebalk met filters op type melding, groep spelers en zoekbalk.
 

Tigertjheu

Actief lid
Dat snap ik, maar dan heb je enkel 1 deel wat je ziet, ik bedoel dat je standaard kunt zien wat je in je overzicht ziet.
Misschien dat aanpassen, dat je selecteert wat je wilt zien, en dat de keuzes worden opgeslagen.
 
Bovenaan