Geen pop-up meer bij taveerne bezoek

Wil je de popup die tevoorschijn komt bij het bezoeken van een taveerne behouden of verwijderen?

  • Behouden

    Stemmen: 2 12,5%
  • Verwijderen

    Stemmen: 14 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Heel simpel. Die pop-up heeft geen enkele functie of meerwaarde. Op welke stoel je bent gaan zitten is totaal onbelngrijk en het is wat mij betreft frustrerend en nodeloos om die pop-up steeds weg te moeten klikken.

Nadelen zijn er niet. Als je een beloning pakt in de vorm van zilver of een fp kunnen die nog steeds door je beeld zweven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mcsp

Actief lid
Ergens heb je wel gelijk, maar deze irriteert me minder dan andere ... je weet immers dat hij komt, en door een 2de maal te klikken ben je hem kwijt ...

Degenen die mij duizenden malen meer irriteren zijn
- het te pas en te onpas tonen van de historiek, iets waar ik helemaal geen boodschap aan heb ...
- en al die "roze vliegende olifanten" ...
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je volkomen gelijk in, maar die twee kunnen uit het oogpunt van FoE nog wel eens functioneel zijn. Die hebben nog in ieder geval informatie die spelers belangrijk kunnen vinden. Dat heeft die taveerne pop-up totaal niet.
 

DeletedUser

Guest
De popup komt wel eens van pas voor mij maar waarschijnlijk voor een dermate futiele reden dat ik er geen bezwaar tegen heb als het verdwijnt.
 

DeletedUser10111

Guest
Die hebben nog in ieder geval informatie die spelers belangrijk kunnen vinden. Dat heeft die taveerne pop-up totaal niet.
Nou ja, je ziet de andere vrienden die in de taveerne zitten, wat wel degelijk relevant is als je met een club vrienden dit spel gezamenlijk speelt.
 
prima plan, weg met die pop-up, laat die animatie lekker bestaan voor mensen die echt handmatig zo'n taveerne bezoeken en val de rest van ons er niet mee lastig.
(En nee, ik vind het niet relevant om te zien of m'n vriendjes wel of niet in een kroeg zitten)
 

DeletedUser

Guest
Ik hou meestal vrienden hun inningstijd op die manier in de gaten.
Als ik in een relatief lege taveerne terecht kom weet ik dat dit waarschijnlijk een goed tijdstip is om bij die vriend/ vriendin langs te gaan voor m/o omdat het klikken op de "help" button dan waarschijnlijk meer opleverd voor diegene.
Het zegt niet alles maar omdat ik vaak op de app m/o kan ik niet zien of ik iets bruikbaars heb gedaan waar je daar op de PC wel over geïnformeerd wordt.
Ik moet wel zeggen dat ik maar iets meer dan 80 vrienden heb en dat ik daar liever echt goed voor ben dan 140 waar ik blind al dan niet iets goeds voor doe.
Dus ik speel dat gedeelte van het spel waarschijnlijk wat ongebruikelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou ja, je ziet de andere vrienden die in de taveerne zitten, wat wel degelijk relevant is als je met een club vrienden dit spel gezamenlijk speelt.

Waarom is dat relevant? Als jij de eerste bent die gaat zitten ben je de enige die je ziet. Anders zie jij jezelf en een aantal anderen die helemaal geen vrienden van jpou hoeven te zijn. Leg mij dan maar eens uit wat je daar mee moet.

Als ik in een relatief lege taveerne terecht kom weet ik dat dit een goed tijdstip is om bij die vriend/ vriendin langs te gaan omdat het klikken op de "help" button dan waarschijnlijk meer opleverd voor diegene.

Dat is wel een heel vreemde redenatie, want er zit geen enkel verband tussen de twee. Zelfs als het wel zo zou zijn, dan heb je er nog steeds niets aan, omdat de gebouwen die je graag gemotiveerd ziet allemaal prioriteit hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is wel een heel vreemde redenatie, want er zit geen enkel verband tussen de twee. Zelfs als het wel zo zou zijn, dan heb je er nog steeds niets aan, omdat de gebouwen die je graag gemotiveerd ziet allemaal prioriteit hebben.

Als app gebruiker met een zeer beperkte stadhuis log (nog niet eens 24h.) en zonder nuttige info als ik de "help" knop gebruik ga ik andere wellicht vreemdere methoden gebruiken om te achterhalen of ik überhaupt iets motiveer of dat alles waarschijnlijk al gedaan is.
Het is niet 100% zeker maar het is tenminste een soort toetsing die mij helpt.
 
Als app gebruiker met een zeer beperkte stadhuis log (nog niet eens 24h.) en zonder nuttige info als ik de "help" knop gebruik ga ik andere wellicht vreemdere methoden gebruiken om te achterhalen of ik überhaupt iets motiveer of dat alles waarschijnlijk al gedaan is.
Het is niet 100% zeker maar het is tenminste een soort toetsing die mij helpt.


Tja, bij mij zegt de staat van mijn kroeg echt helemaal niks. Om te beginnen vergeet ik hem vaak leeg te schoppen en het is ook niet gezegd dat m'n kroeg vol zit als ik in en dan leeg ik hem dus ook niet. Maar misschien dat jouw vriendjes hun taveerne wel standaard legen als ze innen ...
 

DeletedUser

Guest
Tja, bij mij zegt de staat van mijn kroeg echt helemaal niks. Om te beginnen vergeet ik hem vaak leeg te schoppen en het is ook niet gezegd dat m'n kroeg vol zit als ik in en dan leeg ik hem dus ook niet. Maar misschien dat jouw vriendjes hun taveerne wel standaard legen als ze innen ...

Tja, zonder nou een hele "big deal" te gaan maken over hoe ik de Taveerne gebruik... is de manier waarop ik de pop-up gebruik, zoals ik ook in mijn eerste post al aangaf, te futiel om het niet eens te zijn met de verwijdering ervan zoals de OP ook verzoekt.
Ik stem dus vóór.

+1
 

DeletedUser10486

Guest
+5 maar wel met de bedenking, als je die pop-up niet meer krijgt, dan raak je ook niet die taveerne, bv om te gaan zien of die wel een rood tafelkleed heeft of zo.
 
+5 maar wel met de bedenking, als je die pop-up niet meer krijgt, dan raak je ook niet die taveerne, bv om te gaan zien of die wel een rood tafelkleed heeft of zo.

Hoezo, je kan toch naar de stad van de speler gaan en daar daadwerkelijk op de taveerne klikken? Dan lijkt het me volledig logisch dat je de pop-up krijgt
 
Bovenaan