Kopiëren/Plakken vanuit berichten

NormaJeane

Actief lid
Het is op dit moment niet mogelijk om een rondschrijven te doen binnen een Gilde... 'oke' denk je dan, het spel staat nog in de kinderschoenen...

ECHTER: het blijkt ook niet eens mogelijk te zijn om een antwoord of deel van een bericht te kopiëren/plakken, zodat je dit opnieuw kunt versturen.

Blijkbaar wil 'hogerhand' niet dat spelers onderling - al dan niet in gilde - goed met elkaar kunnen communiceren? Of is dit over het hoofd gezien... hetgeen me toch wel sterk lijkt voor een bedrijf als Innogames.

Ik neem aan dat deze tekortkoming binnenkort wordt aangepast - zou niet zo moeilijk moeten zijn toch? ... zeker gezien de ervaring hiermee van de Innogames-programmeurs in bijvoorbeeld Grepolis, waar e.e.a. WEL mogelijk is.

MvG
Jeane
 

DeletedUser

Guest
Het is niet het eerste spel wat ik speel waarbinnen het niet mogelijk is berichten van de een te knippen en plakken om naar een ander te sturen. Het andere spel waar ik dat in tegenkwam was niet van innogames en dat is al jaren uit de beta-fase.

Ik ben het natuurlijk met je eens dat het handig zou zijn als je zou kunnen knippen en plakken. Bijvoorbeeld omdat een bericht soms zo handig/informatief is, dat je het op het forum zou willen plaatsen.

Als ik een bericht naar iedereen in het gilde wil sturen, doe ik dat op dit moment door het in word te schrijven en daarna te versturen door knippen en plakken. Niet zo handig als wanneer je het in het spel zou kunnen doen, maar voorlopig denk ik wel de handigste manier om berichten naar meerdere mensen te versturen.
 
Bovenaan