Kopen van meerdere Forgepunten

Meerdere forge punten kopen

  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

DeletedUser8033

Guest
Ik heb de afgelopen weken veel Forgepunten (FP) gekocht met munten. Ik heb het idee om 2, 5 of 10 FP punten in 1 keer te kopen in plaats van 10x 1 FP. Op foe.dppro.nl staat een FP calculator dus ik denk dat de formule er al is om handig uit te rekenen hoeveel munten 2, 5 of 10 FP gaan kosten.


De poll zal dus gaan om het volgende


Forge punten kopen met betrekking op:
zijn de slider met vakje om getal in te vullen zodat beide kunnen
zodat je meerdere forge punten kan kopen op 2 verschillende manieren.
Zie je 1 van die 2 manieren zitten kies dan voor ja als je het niet ziet zitten dan nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lijkt mij een vrij zinloze aanvulling. Hoeveel moeite is het nu werkelijk om even x keer snel op 1 te klikken?
 

Joey-the-king

Actief lid
Lijkt mij een vrij zinloze aanvulling. Hoeveel moeite is het nu werkelijk om even x keer snel op 1 te klikken?

Zinloos niet :p, stel een gg is bijna geleveld, jij en een andere doneren als gekken om eerste te zijn, dan is 't handig als je in 1 keer fp's kunt kopen :D.
 

DeletedUser

Guest
Zinloos niet :p, stel een gg is bijna geleveld, jij en een andere doneren als gekken om eerste te zijn, dan is 't handig als je in 1 keer fp's kunt kopen :D.

Briljant argument. Als jij het kan kan die ander het ook, dus nog steeds zinloos.
 

DeletedUser

Guest
Dat is dan jammer voor je. Het betekent 3 extra knoppen, dus zal niet gebeuren.

of een balkje dat je moet schuiven en ernaast komt te staan: 3 fp's
en eronder kopen en dat is maar 1 extra knop
 

DeletedUser

Guest
of een balkje dat je moet schuiven en ernaast komt te staan: 3 fp's
en eronder kopen en dat is maar 1 extra knop

Dus er komen geen extra knoppen meer, maar als het er maar ééntje is en een schuif wel? :wacko:
 

DeletedUser6867

Guest
Na wat overleg heb ik besloten deze nog even terug te openen.

Voor sommige ideeën zullen er soms wel wat aanpassingen gemaakt moeten worden dus zouden we niet elk idee af moeten keuren voor een aanpassing
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Het kan bijvoorbeeld in te beelden zijn door een soort van slider toe te voegen ?
 

DeletedUser

Guest
Het kan bijvoorbeeld in te beelden zijn door een soort van slider toe te voegen ?

Het instellen van een slider kost evenveel moeite als een aantal keren klikken en met een slider krijg je het probleem dat mensen per ongeluk teveel fp's kopen.
 

DeletedUser1072

Guest
Het instellen van een slider kost evenveel moeite als een aantal keren klikken en met een slider krijg je het probleem dat mensen per ongeluk teveel fp's kopen.

Heb je met de knop niet het probleem dat mensen te vaak klikken dan? Ik heb werkelijk geen idee waarmee mensen wel niet allemaal moeite hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Dit idee lijkt mij zeer gemakkelijk te introduceren, het huidige scherm moet niet groter of kleiner, maar de picto's wat kleiner, en ruimte maken voor een 3e rij, deze voor munten,
 

DeletedUser

Guest
Het instellen van een slider kost evenveel moeite als een aantal keren klikken en met een slider krijg je het probleem dat mensen per ongeluk teveel fp's kopen.

Ik den dat een slider wel sneller zou moeten gaan dan een aantal keren klikken. Wat ik wel een terechte bemerking vindt is dat je dan dezelfde slider moet toepassen voor het kopen van forgepunten met diamanten. Anders heb je 2 verschillende systemen in eenzelfde pop-up.

Je kunt de slider daarnaast ook uitbreiden naar alle locaties waar er gesproken wordt over "Besteed 1 forgepunt" en "Besteed X forgepunten" (bv. GGs en technologieën). Beide knoppen zouden dan vervangen kunnen worden door een slider, wat ook daar voor extra gebruiksgemak zou kunnen zorgen.
 

DeletedUser5742

Guest
Ik zie het idee van een slider wel zitten. Vooral omdat het breed toegepast kan worden.
Zoals 3D al aangeeft zou je dezelfde slider kunnen gebruiken voor:
-kopen van FP met munten
-kopen van FP met diamanten
-besteden van FP in technologieën
-besteden van FP in GG's
Stel je hebt 10 FP en wil eerst 5 in een GG stoppen en dan 5 in een tech, dan moet je nu eerst 5x klikken "besteed 1 forgepunt" om niet alle 10 in een keer te besteden aan de GG.
 

DeletedUser3120

Guest
Prima idee, ik ben voor. Het komt regelmatig voor dat ik vrij grote partijen (>>10) FP wil kopen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het idee van een slider wel zitten. Vooral omdat het breed toegepast kan worden.
Zoals 3D al aangeeft zou je dezelfde slider kunnen gebruiken voor:
-kopen van FP met munten
-kopen van FP met diamanten
-besteden van FP in technologieën
-besteden van FP in GG's
Stel je hebt 10 FP en wil eerst 5 in een GG stoppen en dan 5 in een tech, dan moet je nu eerst 5x klikken "besteed 1 forgepunt" om niet alle 10 in een keer te besteden aan de GG.

Zou je dan niet beter af zijn met een vakje waar je gewoon een getal in kan vullen?
 

DeletedUser3120

Guest
Zou je dan niet beter af zijn met een vakje waar je gewoon een getal in kan vullen?
Ook een interessant idee, wel zou ik dan graag voordat de koop doorgaat een bevestiging willen van de hoeveelheid munten het zou gaan kosten. Als ik bijvoorbeeld 63 FP zou willen kopen is het nu wat lastig te overzien hoeveel munten dat gaat kosten.
Ook bij zo'n slider lijkt het me trouwens een goed idee als die aangeeft wat de kosten zijn.
 
Bovenaan