Geen Bug Knop knippert niet altijd bij nieuw bericht gildeforum

FantasyFan

Actief lid
Ik meende het al eerder gezien te hebben, maar nu heb ik het met zekerheid geconstateerd, en uitgesloten dat het een gemist bericht van eerder was. De knop knippert niet altijd bij nieuwe berichten op het gildeforum. Ik had zelf een bericht op het gildeforum geplaatst, maar bij reacties van mijn medegildeleden kreeg ik geen indicatie dat er nieuwe berichten waren. Ik zag pas dat er reacties waren nadat ik toevallig zelf ging kijken. Dit is in chrome onder windows 7.
 

DeletedUser3195

Guest
Bij mij knippert die knop nooit. Chrome, Windows Vista
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier werkt de gildeforumknop wel goed, wanneer er iets nieuws is licht hij op. (ook Chrome en Windows 7)
 

Seconddream

Actief lid
Het lijkt wel eens te wisselen wat het wat moeilijk maakt om het vast te stellen. Soms werkt het prima en soms ook niet, het is mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen.
 

DeletedUser3195

Guest
Vroeger ging het wel perfect. Ik weet niet wanneer het veranderde.
 

DeletedUser

Guest
Jullie houden er rekening mee dat de gilde-knop niet werkt zoals de berichtenknop maar enkel oplicht bij het aanmelden? Tijdens het spelen zal de knop dus niet beginnen knipperen, enkel als je je net hebt aangemeld.
 

DeletedUser

Guest
Voorlopig plaats ik dit op "Geen fout". Mocht je later toch de fout kunnen bevestigen, laat het dan gerust weten. Houd niettemin wel rekening met het onderstaande:
Jullie houden er rekening mee dat de gilde-knop niet werkt zoals de berichtenknop maar enkel oplicht bij het aanmelden? Tijdens het spelen zal de knop dus niet beginnen knipperen, enkel als je je net hebt aangemeld.
 
Bovenaan