Kleitabletten (Extra spel historicusbeloning)

Het lijkt me logisch dat je ze alle 8 bij elkaar moet spelen om de historicusbeloning te behalen.
Enkel, ik heb nog niet alle 8. Hoewel sommige heb ik wel al volledig tot level 1 gespeeld!
Maar is het slim om - als je nog eens dezelfde kleitablet vind deze al naar level 2 te spelen enkel voor de extra rollen?

Ik kan me indenken dat level 2 wederom extra voorraden en munten vraagt.

Graag jullie mening.
THX

Zandbak VI
 

Atokirina

Actief lid
Een kleitablet start een missiereeks.

Voor elke opdracht die je voltooit in de missiereeks, krijg je 5 rollen.
xZuilPw.png
Wanneer je de laatste opdracht voltooit, krijg je een speciale beloning (versieringen, fragmenten, blauwdrukken, medailles, snellere voorradenverzameling, etc..).
XqXN6Jf.png
De missiereeks van een kleitablet kan zo vaak worden herhaald als de tablet gevonden wordt. Als alle missiereeksen minstens één keer zijn voltooid, dan kan de historicusbeloning opgehaald worden. Er zijn (helaas) geen levels wat de kleitabletten en missiereeksen betreft.
Maar het kan geen kwaad om de missiereeksen te herhalen voor de extra rollen (als je niet geïnteresseerd bent in de beloning van de laatste missie, dan kan je een aantal nog steeds inruilen voor handelsmunten bij de antiquair).
 
Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp:
wanneer ik opnieuw dezelfde tablet speel, is het net dezelfde queeste, dus niet extra voorraden en munten!
Zelfde prijs op het einde!

Thx
 

Kekkeltje91

Actief lid
Voordeel om ze vaker uit te spelen is dat je extra rollen krijgt (20 per tablet). Hierdoor kan je dus uiteindelijk verder komen omdat je meer gereedschap kan kopen. Is dus vanuit dat punt gezien tactisch ze vaker uit te spelen. Vaak zijn er ook opdrachten te combineren.
 

=Hec=

Lid
Voordeel om ze vaker uit te spelen is dat je extra rollen krijgt (20 per tablet). Hierdoor kan je dus uiteindelijk verder komen omdat je meer gereedschap kan kopen. Is dus vanuit dat punt gezien tactisch ze vaker uit te spelen. Vaak zijn er ook opdrachten te combineren.
Ik heb nu bijvoorbeeld bij 4 opdrachten en de eventmissie zelf, de opdracht voor 4-uurs produktie... handig, heb ik straks 5 vliegen in 1 klap
 
Bovenaan