Kleintjes geen kans door lafhartige gildes als TFD.

  • Topicstarter Mademoiselle Cannelé
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ik ben Mlle Cannelé
Oprichter van gilde -=MINERVA=-.
Ongeveer een anderhalve maand geleden zetten wij voet aan wal op de GvG ijzertijd kaart.Meteen worden we aangevallen door Nehallennia naast ons maar wij houden stand, zoekend naar hulp (kleintjes maken anders geen schijn van kans), komen we terecht bij Free world.
Die beloven ons vrede en zelfs een beetje steun als wij als buffer willen fungeren voor hen .Wij gaaan in op dit voorstel en blijven Nehalennia halt toeroepen terwijl zij ons blijven Belegeren.Een maand geleden komt TFD op de Proppen.Een zeer sterke gilde.

Zij nemen ons op 1 avond terwijl wij op A aant battlen waren 3 landjes af die ze meteen weer vrijgeven ??:mad:.Nehalennia nam er direkt 2 van over.
De dag erna , wij opnieuw vol goeie moed ;) vechten voor onze landjes we verloren er 3 v/d 5 maar wonnen er 2 terug.Wij namen ook een landje terug dat Nehalennia had ingenomen en 1 waar TFD op zat te azen.

Ik booos op TFD stap met veel lef op Nehalennia's "Bilderdijk" af met het voorstel om niet meer tegen mekaar te vechten voor "scraps" maar samen TFD aan te pakken.
Achteraf bleek dat Nehallenia de gilde der gepensioneerde TFD leden is .Nehalennia bestaat nadat ik m'n coclusies trok amper uit 1 man ."x" een oude tiranosaurus die op z'n krent zit met z'n 4 miezrige landjes die hij cadeau kreeg van TFD.Het is door dit soort taferelen ,geensceneerd door primitieve egoisten die nemen wat ze nemen kunnen mee tot in hun kisten dat kleintjes nauwelijks kans maken.:mad:

Wij hebben voor onze landjes gevochten.Toen kwam TFD's "x "af met een vredesvoorstel terwijl GvG draait rond gildeoorlog :wacko:.
Hun voorstel op't moment dat wij na veel battlen eidelijk 6 landjes hebben luid "Alles teruggeven of oorlog" terwijl wij in hun voortuin staan.Ik begrijp uiteraard de context wel maar welk gilde stelt zich nu tevreden met 4 landjes :/ , dan kunnen we evengoed met z'n allen candy crush gaan spelen.:D
.

Onze gilde is klein met kleine leden die dapper zijn en ambitieus maar willen vechten en bereid zijn te vallen maar weer op zullen staan.Bovendien heeft TFD geprobeert ons voor hun kar te spannen tegen Free World en daar hebben wij ,NEEN , opgeantwoord omdat wij onze afspraken eren en Free World ons van in't begin heeft met rust gelaten.
Wij hebben idd ja gezegd op jullie voorstel maar zijn legers beginnen bouwen op't moment dat we TFD op 1 avond 2 landjes van Free world zagen veroveren.Met Free World had "x" Baas bij TFD namelijk ook een vredesakkoord afgesloten.:confused::confused:.

Bon , ik dacht dat vrede inhield dat je niet zou aanvallen ,TFD valt ons aan en hun woordvoerder heeft het over vrede:wacko:.

Wij dus legers gaan maken ,wij hebben de mankracht niet om hen te gaaan verwittigen dat we in oorlog gaan.Van ons kant gezien zou het maar zeer dom zijn als we de Reus eerst ook nog gaan waarschuwen ,"hee we komen eraan hoor :D:D.Pas maar op.

Vandaag hebben we "operatie" "met de deur in huis" uitgevoerd en hebben we hgu deur ingetrapt met macht 6 op.Het leek er sterk op dat ze getip waren want wij hebben 7 BL nodig gehad en ze bleven ze er maar af kegelen.Indrukwekkend .Wij hadden idd hulp gekregen van een aantal spelers die ondertussen spuugt op gilde TFD vanwege hun achterbaksheid en laaghartigheid om hun eigen vredesakkorden te overschrijden.

Met Free World hadden wij nog nooit problemen gehad.Met Tfd van in't begin.Geen probleem want in onze gilde wil m'n vechten en vallen en opstaan .Onze leden willen zich amuseren in GvG en wij verwachten dat er tegenoffensief zal komen.

WAT WIJ NIET HADDEN VERWACHT IS DAT "x" METEEN EEN SLOOPGILDE OPRICHT OM ONS DAARMEE LEKKER VAN DE KAART TE BEGINNEN VEGEN . SLOOPGILDES IS DE HELE SCENE TEGEN EN IS DE REDEN DAT GVG DINSDAG WORDT HERVORMT:mad::mad:

Wij hadden een tegenoffensief verwacht maar wat we zekers niet hadden verwacht is dat een grote gilde als TFD zulks laag kan vallen om nog snel ff een klein garnaaltje met grote ballen om zeep te helpen met praktijken die door iedereen worden afgekeurd.

Tja als het kan gebeurt het hee en het gebeurt omdat het kan.NAAR DE HEL MET TFD en de grote kapitalisten en ook de oude dinosaurus gilden met leden die nauwelijks actief maar kleien ,actieve nieuwe gilden niets gunnen ,geen landjes en zelfs geen spelplezier.

Ik moest hier ff m'n gal kwijt want de manier waarop vind ik ronduit schandelijk.Bon en nu kunnen de TFD leden hier komen vertellen wat een leugenaar ik ben of gelijk wat met hun neerbuigende houding alsof zij de grote verlichten zijn.Jullie leider heeft julliee vandaag mooi voor schut gezet met z'n smerige laaghartige vuile actie.

En zolang dit kan heeft GvG voor kleine gildes eigenlijk weinig zin.Zonder alliantie kan je niet overleven en wij hebben vandaag hulp gekregen van de gilde die door hen waren aangevallen en waar wij een alliantie mee hadden en zij hebben het op de NEPSLOOPGILDE manier gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3376

Guest
Beste Cannelé,

je geeft de situatie hier erg eenzijdig weer. TFD heeft al twee maanden te kampen van aanvallen van sloopgildes van een speler met 'drie letters en puntjes' (sloopgildes bammm bammm, sakka sakka, Mo Fo's). Wij mogen telkens torenhoge belegeringskosten betalen terwijl 'drie letters en puntjes' de boel maar blijft verzieken. Hiervan is op 19-04 al melding gemaakt bij de Anti-sloopgilde Raad (top-14 gildes). Het bleek dat hij in andere werelden ook al een slechte naam heeft en bij veel gildes niet meer welkom is. Drie letters en puntjes is uit zijn eigen gilde gezet, maar bleef aanvallen met sloopgildes. Wij hebben hier alle printscreens van om dit te bewijzen.

Dit zijn we nu zat. Iedereen die met deze speler samenwerkt kan zelf een sloopgilde op zijn dak krijgen, totdat FOE eindelijk is wat doet tegen deze mogelijkheid. Dat jullie de vrede met ons gebroken hebben en ons onverwachts zijn gaan aanvallen samen met deze speler is pas laf. De wapenstilstand met Free World hadden we tenminste voortijds opgezegd, omdat ze onze uitbreidingsmogelijkheid hadden afgesneden. Dat is het spel.

Ik wens je veel plezier. Je hebt zelf voor oorlog en samenwerking met een 'sloper' gekozen.

Groet,
Prince of Orange
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jazeker en slopen hebben we vandaag gedaan ,maar wel onder onze eigen naam en vlag en vanaf nu mag 3 letters en 3 puntjes bij ons GvG co-ordineren.Wij zijn blij dat nu ook wij een pro hebben ,die grondig en deftig te werk gaat en jullie hebben daar zelf om gevraagd door ons de kans te ontzeggen om op een eerljke manier te vechten dus vanaf nu is het totale oorlog onder onze vlag terwijl jullie nog steeds met jullie nepgilde bezig zijn.

Wij hebben nog geen enkele maal met een nepgilde gewerkt.wij zijn -=MINERVA=-.
Klei maar dapper en we zullen niet zwichten voor TFD of voor jullie "nepgilde = tadaaa" , wij zullen vechten en blijven vechten want daar draait het om , niet om vrede voor 4 landjes:cool:
 

DeletedUser7132

Guest
TFD Kletskoek

Beste Cannelé,

De wapenstilstand met Free World hadden we tenminste voortijds opgezegd, omdat ze onze uitbreidingsmogelijkheid hadden afgesneden :eek:. Dat is het spel.

Groet,
Prince of Orange

Dit is 'n absolute leugen van TFD - jullie vielen ons aan omdat jullie pissig waren dat wij 'n sector in ijzertijd hadden ingenomen die niet eens bij jullie in de buurt zat !!!
Toen kwamen jullie (pas NA de aanval) met 'n kletssmoesje "wij hebben lucht nodig" als slap excuus voor de geniepige aanval.
Lucht ja ja, en dat terwijl er nog minstens 2 vrije NPC sectoren ten zuiden van jullie beschikbaar waren.
Minerva heeft gelijk, TFD is gewoon niet te vertrouwen en wij strijders van FREE WORLD zullen hen dan ook ten alle tijden helpen met hun strijd tegen jullie en al die andere vermomde TFD gildes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3376

Guest
Marcyon,

wij hebben drie dagen van te voren een mail gestuurd naar aanleiding van jullie verovering. Daarin stond duidelijk dat jullie onze pas afsneden en ons geen mogelijkheid lieten en dat als jullie de sector zouden houden we onszelf de ruimte zouden gaan geven om verder te kunnen.

En die twee NPC sectoren leveren amper macht op, wij spelen ook voor de punten.

Daarnaast kregen wij een mail doorgestuurd van Nehallenia afkomstig van de leider van Minerva. Deze probeerde Nehallenia over te halen TFD gezamenlijk aan te vallen, waarbij Minerva steun zou krijgen van ervaren leden uit Free World.... ? Dat was voor ons de druppel.

Maar we kunnen hier wel een welles nietes spelletje gaan voeren, maar daar schiet niemand wat mee op.

Wij hebben onze gevechten altijd eerlijk gestreden, en dat zullen we tegen Free World, of welk ander gilde dan ook, blijven doen. Maar zolang Minerva blijft samenwerken met een sloper, zullen ze er zelf ook een achter zich aan krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7132

Guest
MEER TFD KLETSKOEK

Marcyon,

wij hebben drie dagen van te voren een mail gestuurd naar aanleiding van jullie verovering. Daarin stond duidelijk dat jullie onze pas afsneden en ons geen mogelijkheid lieten en dat als jullie de sector zouden houden we onszelf de ruimte zouden gaan geven om verder te kunnen.

En die twee NPC sectoren leveren amper macht op, wij spelen ook voor de punten.

Daarnaast kregen wij een mail doorgestuurd van Nehallenia afkomstig van de leider van Minerva. Deze probeerde Nehallenia over te halen TFD gezamenlijk aan te vallen, waarbij Minerva steun zou krijgen van ervaren leden uit Free World.... ? Dat was voor ons de druppel.

Maar we kunnen hier wel een welles nietes spelletje gaan voeren, maar daar schiet niemand wat mee op.

Wij hebben onze gevechten altijd eerlijk gestreden:D, en dat zullen we tegen Free World, of welk ander gilde dan ook, blijven doen. Maar zolang Minerva blijft samenwerken met een sloper, zullen ze er zelf ook een achter zich aan krijgen.

Hoe konden wij jullie de pas afsnijden met het veroveren van sector 28.40 die omringd is door gladiatoren ??
Jullie konden Carpe Diem aanvallen en Van Ficardshuis en Gladiatoren - dus keus genoeg.
Als jullie eens op zouden houden met steeds maar weer nieuwe (vermomde) TFD gildes op te richten (TFD TV Prospects, Tadaa, Nehellenia etc) dan zou je ook wat meer keus hebben wat omringende sectoren betreft die je dan kan aanvallen zonder gemeen te spelen.

FREE WORLD zou TFD niet hebben aangevallen omdat wij ervan uitgingen dat we toch op zijn minst 'n niet-aanvalsovereenkomst hadden en die zouden we ook gehonoreerd hebben.
Wat 'n ander gilde zegt en doet kun je ons niet op afrekenen - kan ook wel zeggen dat we jullie gaan aanvallen met steun van de grootste spelers van Carpe Diem maar dat hoeft dan nog niet de waarheid te zijn.
je had op zijn minst even kunnen navragen zonder meteen de verkeerde conclusies te trekken.
Nee prinsje, of je eigenste leiding liegt je voor of dit is weer de zoveelste poging van TFD om onschuldig te lijken - wij weten wel beter !!

Trouwens, zijn jullie helderziend of zo:rolleyes:, aangezien wij die sector pas 1-2 dagen eerder hadden ingenomen.
Maar in 1 ding heb je wel gelijk - we kunnen hier inderdaad 'n welles nietes spelletje gaan voeren zonder dat er iemand er iets mee opschiet - wij weten nu wat we aan jullie hebben en hopelijk alle andere gildes nu ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
TFD = Wat het is.

:confused:
Daarnaast kregen wij een mail doorgestuurd van Nehallenia afkomstig van de leider van Minerva. Deze probeerde Nehallenia over te halen TFD gezamenlijk aan te vallen, waarbij Minerva steun zou krijgen van ervaren leden uit Free World.... ?
.

Weer een flamboyante leugen.Het heeft eigenlijk geen enkele zin om deze discussie ,het welles /nietes spelletje met TFD verder te zetten.Dit is dan ook hopelijk mijn allerlaatste reactie.

Dit is een fragment van het bericht dat Ollie naar Bilderdijk stuurde.

k heb je een voorstel te doen.
Wij zijn allebei omsingeld door TFD.en kunnen geen kant meer op behalve naar mekaar of allebei naar beneden.Jullie hebben 5 sectoren en wij hebben er nu 6.Onze leden houden de GvG map zeer goed in de gaten om eventuele BL eraf te smijten .En ik aas op alle mogelijkheden die zich voordoen.Na wat ik vandaag heb gezien stel ik vast dat jij oftewel alleen vecht oftewel met nog een beetrje hulp.Dus ben je kwetsbaar .En wij zijn goed georganizeerd maar ookin volle groei ,dus ook kwetsbaar.
Ik stel voor dat we de handen in elkaar slaan en samen naar beneden vechten in de toekomst.
Bovendien zullen we steun krijgen van ervaren vechters die ik nu nog niet wens te noemen.

Zoals je ziet had Ollie z'n integriteit bewaard en gaf hij niets prijs over wat ,wie of hoe.ook niet op een later tijdstip want de situatie sloot het uit.
In tegenstelling tot wat de TFD trawanten allemaal beweren.

1 DING IS ONS NU WEL DUIDELIJK GEWORDEN NA AL WAT ER GEBEURT IS.
Een Grootmacht als TFD kan zich permiteren wat dan ook uit te richten zonder scrupules om vervolgens elke vorm van waarheid systematisch te verdraaien ,te manipuleren en te ontkennen .Alle middelen zijn daarvoor geschikt bij hen .Uiteindelijk zijn ze bij TFD pas tevreden wanneer ze overtuigt zijn dat ze de FoE GAMESCENE min of meer hebben kunnen overtuigen dat hun daden ,politiek en ethisch correct en gerechtvaardigd zijn geweest ,zich beroepend op hun :macht ,langdurige bestaan en hun groote en dat diegenen waar ze fratsen mee uithalen afgeschilderd zijn als het gepeupel en het klein grut dat een halt diende toegeroepen te worden terwijl dit alles uiteraard maar 1 doel heeft.

ER VOOR TE ZORGEN DAT ZIJ VERDER KUNNEN DOEN MET WAT ZE NIET LATEN KUNNEN OM HUN ALLEENHEERSCHAPPIJ TE VERSTERKEN.(Dit is exact het type van Fascistische bewindvoering waar door de eeuwen heen de hele wereld is tegen in opstand gekomen en mensen steeds bereid zijn voor geweest om nog liever te sterven dan zulks bewindvoering te blijven ondergaan.:cool:)

Bij TFD hebben ze daarbovenop ook nog het onbeschaamd gedrag om uit de hoogte te gaan doen tegen kleine gilden en te moraliseren over schaamteloosheid en respect met neerbuigende houding terwijl zij onze landjes begonnen te veroveren om ze meteen weer opnieuw vrij te laten voor een ander gilde.(Hoe schaamteloos en onrespectvol kan je zijn:confused:.Terwijl zij ons ,op beleefde manier uiteraard,na het heroveren van een deel van ons gebied het volgende (vredesvoorstel :wacko: ) voorschotelden ,teruggave of uitroeiing .Dat is geen vredesvoorstel maar een terroristisch getint ultimatum.:mad:

Ook beroepen ze zich steevast op het feit dat M.O.B ons is komen helpen ( terwijl die een rep. heeft met sloopgilden te werk te gaan.) als excuus om zelf met een TFD sloopgilde genaamd "Tadaaa" ons te beginnen slopen. http://prntscr.com/3npirm

http://prntscr.com/3nplke

http://prntscr.com/3npoft

http://prntscr.com/3ng9pb

M.O.B was zeer welkom om met ons samen tegen TFD , onder leiding van etnische zuiveraar ,Luitens te komen vechten onder onze vlag.Iedereen is daar trouwens welkom voor.;)

Wat M.O.B daarvoor allemaal deed of nadat ie ons verlaat daar kunnen wij niet voor verantwoordelijk voor worden geacht.
Hij is zelf slachtoffer geworden van sloopgildes van DF en is daarna kwaad met kwaad gaan bestrijden omdat ie innovasion wil verplichten iets aan GvG te veranderen en daar kan ik respect voor opbrengen.

Dat hij zich ook tegen TFD heeft gekeerd verwonderd mij dus helemaal niet na wat wij allemaal hebben moeten ondergaan onder TFD's tiranie.

TFD heeft bewezen dat ze gelijk wie aanvallen voor gelijk welke reden om daarna iedereen te gaan beschuldigen van alles dat ze zelf zijn en zelf doen zijn terwijl ze zich beroepen op hun macht en langdurig bestaan als teken van "waardigheid".

Ik ben niet achter Simon Luites zijn rug om TFD spelers gaan Benaderen.Hij uiteraard wel waardoor "T4r4ntul4 ,aka de spin" zich terugtrok uit het hele gebeuren.

Dit is mijn laatste reaktie op deze discussie , ik verspeel er verder mijn tijd niet meer aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3376

Guest
Marcyon,

Nog even over het opzeggen van ons niet-aanvalsverdrag.

Met Carpe Diem hebben we ook een niet-aanvalsverdrag. Zoveel uitbreiding was dus niet meer mogelijk, het hele oosten zat potdicht. Nehallennia bestaat al zo'n acht maanden uit afgesplitste leden en staat verder los van ons, net als Minerva los van jullie bestaat. Prospects is ons opleidingsgilde, zoals zoveel gildes er een hebben, en veroverd gebieden om ze te houden. Tadaa is pas opgericht toen Minerva ons aanviel met drie letters en puntjes, dus pas veel later, en zal ook weer verdwijnen als zij hun samenwerking stoppen.

Verder raad ik aan even je mail terug te lezen. Zondag hebben jullie die sector veroverd, maandag hebben wij hierover gemaild, en pas eind van de week zijn wij een aanval begonnen. Dit hoef ik geeneens bij mijn leiding terug te vragen, want hierover is uitgebreid in ons gilde gediscussieerd.

Jammer dat Free World zo verbitterd is. Maar ik denk als alle gildes hier hun conflicten gaan bediscussiëren het forum aardig vol wordt. Wij zijn vaak aangevallen door vermeende bondgenoten, en gaan daar ook niet op het forum over zitten klagen. We hebben verklaard waarom wij nu zelf een sloopgilde inzetten, en daar hou ik het bij.

PS:
Cannelé later heeft je leider nog een mail gestuurd waaruit duidelijk bleek wie die ervaren vechters waren. Daarin vertelde hij dat Minerva een buffergilde is van Free World en goede banden heeft met hun spelers (met namen erbij). Deze mail was nog gestuurd voordat wij Free World aanvielen.
1 + 1 = 2

De rest van je uitlatingen kan ik niks mee. Ik snap niet wat nazi’s hiermee te maken hebben. Je leider is al gesanctioneerd vanwege opmerkingen naar een van onze vrouwelijke spelers als ‘loop naar de pomp ouwe hoer’ en ‘rot toch op kutwijf’. Ga a.u.b. niet dezelfde kant op.
 

DeletedUser3376

Guest
En hier laat ik het verder ook bij. Als iemand bewijzen wil hebben stuur me een pm, dan krijg je alle PrintScreens opgestuurd.
 
Bovenaan