Open spel king of the cookie

DeletedUser5367

Guest
Ik zoek met radar naar joey-the-king, neem hem zijn onsterfelijkheid af en schiet hem alsnog neer. Daarna pak ik The Cookie en vlucht naar mijn heuvel.
King of the Cookie
 

Joey-the-king

Actief lid
Mijn onsterfelijkheid is nii afte nemen.. Jij denkt dat je dat hebt afgenofemn maar in plaats daavan was 't gif.... Na 1 min ben je helemall vergiftiqt en leef je nii meewr... Ik pak the cookie en vlugt naar mars

Kijng of the cookie
 

DeletedUser4100

Guest
Ik ben een hebzuchtige commandant die mee moet met Mars one
P8080014-HumanOnMars.jpg

Ik vind je half dood. Je ziet er heel vreemd uit omdat je longen afgestorven zijn door gebrek aan zuurstof. Je neus is niet meer dan een klein half dicht gegroeid stormpje. Door je ''onsterfelijkheid'' dwaal je nog steeds rond. Ik overmeester je, wat me haast geen moeite kostte omdat je lichaam ernstig verzwakt is door gebrek aan energie. Ik pak het koekje en doe een vredesdansje. Ik ga terug naar de basis en berg het koekje in een geheime streng bewaakte kluis op.

King of the Cookie :D
 

DeletedUser5255

Guest
ik heb mezelf onmogelijk klein gemaakt en ben meegekomen in je helm.
toen heb ik alles gezien, en dus ook wat je met het koekje deed. ik spring uit je pak op het koekje en ga mee in de kluis.
KING OF THE COOKIE!!!
 

DeletedUser4100

Guest
Helaas pinda kaas
15400_0.jpg

De kluis is enorm, en luchtdicht afgesloten... Je loopt blauw aan en gelukkig waarschuwen
automatische systemen voor een indringer met zuurstof gebrek. Snel ren ik naar de kluis en
ontdek je met een microscoop. Ik pak je met een pincet...
Douglas_Beauty_Tools-Pincetten-Pincet_Schuin.jpg

Vervolgens sluit ik een deal met de aliens met een tripotets of zo van ''War of the worlds'' ze kwamen immers van
Mars waar ze kunnen leven. Op aarde hadden ze de boel verwoest, maar konden daar niet overleven...
war-of-the-worlds-by-robert.jpg

Ze voeren je mee. Misschien laten ze je opvreten door hun rode huis plantjes. Maar het belangrijkste:
ik ben van je af en ik ben weer de koning.:D

KING OF THE COOKIE
 

DeletedUser2296

Guest
Leuk verhaal. Maar ik heb alle
coockies kapot gemaakt en ik heb een nieuwe gebakken met mijn gloednieuwe oven!

KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser

Guest
ik sloeg je op je achterhoofd en nam de coockies mee

KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser2296

Guest
En toen ramde in met een steen je voorhoofd in en toen stal ik de coockie


KING OF THE COOCKIE!!
 

DeletedUser

Guest
Maar mijn hoofd is van Staal, dus dat had geen impact.

KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser2296

Guest
Toe kwam ik weer terug van het ziekenhuis om mee te delen dat de steen dood was. Ik zei dat de begrafenis morgen was.


Dus de volgende dag


Snik snik snik: zei cooleswa: ik mis het zo erg.

De rest moest ook heel hard huilen

En terwijl iedereen zo zielig was pakte ik mijn walkietalkie en zei tegen de steen: NU
De steen sprong uit zijn graf en steelde het coockie van cooleswa en gaf het aan mij...


KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser

Guest
HAHA, mooi verzonnen.
Alleen is er een probleempje.
ik heb het Coockie 1000000 keer gekopieërd, dus kun je nooit de goede pakken!

KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser5820

Guest
Ik doe een cookie DNA onderzoek en ik vind de cookie en eet het op. Dan komt de Hulk en die stompt me in mijn maag en kots ik de coockie uit en ik ga dan op mijn braaksel staan.

KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser

Guest
Wonderbaarlijk genoeg is er een terug-spel-machine, deze zet ik op het coockie en die is weer normaal .. en toen was die weg .. zit niet in mijn broekzak hoor .....

KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser

Guest
*Is zo verrast dat dit topic nog steeds open is dat hij spontaan een koekje vindt* :D

KING OF THE COOKIE
 

DeletedUser5820

Guest
Ik vind 4 machines uit:
1. een tornado machine
2. een verdubbelmachine
3. een wensputmachine
4. een Hulkmachine

Ik maak een tornado en blaas jou weg en dan maakt mijn wensputmachine een wensput en daarin ga ik wensen dat mijn coockie terug komt en dat werkt, ik ga nog een keer op de coockie staan en dan zet ik de tornadomachine weer aan en die blaast alle stukjes coockie wereldwijd rond, ik verdubbel mijzelf en alle mij's vallen de wensputmachine aan en die gaat kapot. dan maak iki heel veel tornado's en die blazen alle mij's weg naar de coockie kruimels. En dan maak ik nog een leger Hulks die blaas ik ook weg en die gaan naast alle mij's staan en dan houd ik nog 1 hulk over en die maakt alle machines kapot en gooit ze wereldwijd in stukken rond.

KING OF THE COOCKIE
 

DeletedUser

Guest
ik duw andere van het cookie af en eet de koekie op

king of the euhm geen idee... niks
king of the niks
 

DeletedUser5820

Guest
Supspoeki vergeet dat al die hulks er nog zijn en die smijten jou naar de zon. De hulk eet tiger zijn koekje op. en je vergeet dat ik belachelijk veel geld heb en ik koop alle koekie's. Ik ben een maanmannetje en vlieg naar de maan en ga dan op het coockie staan.

wat is de hulk? Hier:

hulk.jpg
 
Bovenaan