Keuze geven Bonus!

Is dat nu zo moeilijk voor Foe om een keuzemenu wereld te geven als je een verjaardagsbonus krijgt.

Echt waar: toevallig op farmwereld om 10h30: hop niks aan jullie verjaardagscadeau!

Vraag me af hoeveel aanvragen de mods zullen te verwerken krijgen door deze foute inschatting vd programmeurs
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Sorry maar het was duidelijk aangegeven welk tijdstip en dat je even na moest denken op welke wereld je dan inlogt als je er meer hebt.
 
Sorry maar het was duidelijk aangegeven welk tijdstip en dat je even na moest denken op welke wereld je dan inlogt als je er meer hebt.
Dat is wel waar, maar bijna altijd als ik naar FoE ga, dan krijg ik een keuzemenu met welke wereld je heen wilt en net nu kreeg ik dat niet en dan ga je net naar je verkeerde wereld, waardoor je het daar krijgt en je er dus gewoon helemaal niet aan kunt doen.
 

53 K-Aman

Actief lid
in mijn geval stond er nog een wereld open toen de bonus binnenkwam en waar ik het niet wilde gebruiken, dus ik sloot de wereld zonder de bonus te downloaden en opende de gewenste wereld.....poef weg bonus en kwam ook niet meer terug.
ik hoop nog op een tweede kans maar vrees dat die er niet meer inzit.
 
Bovenaan