Kerstmis evenement!

DeletedUser

Guest
foe_christmas_logo.png
frostysnow5_low.png
Kerstmis evenement!

Ho-ho-ho kerstmannen & -vrouwen!

Ik ben Frosty en ik breng goed nieuws! Weldra is het weer Kerstmis en kunnen we allemaal genieten van de heerlijke feestdagen. Buiten spelen in de sneeuw, rond de tafel zitten, veel eten, buiten bevriezen en nog zoveel meer. Speciaal voor jullie heb ik ook een evenement in elkaar geknutseld! Ik zal in je stad rondlopen van 1 december 2012 tot 24 december 2012. Gedurende mijn tijd als sneeuwman zal ik je elke dag een speciale wintermissie voorschotelen. Je hebt tijd om alle missies af te ronden tot 6 januari 2013, aarzel dus niet te lang.

Hoewel ik maar houten stokjes als armen heb, heb ik toch een heleboel leuke beloningen voor je in elkaar geknutseld. De beloningen zijn afhankelijk van het aantal wintermissies dat je hebt voltooid. Een speciale eindbeloning wacht op je wanneer je ze allemaal hebt voltooid. Een missie overslaan of annuleren zal ervoor zorgen dat je de eindprijs niet kan krijgen, houd dit alsjeblieft in het achterhoofd.

Uiteraard ben ik razend benieuwd naar je mening! Discussiëren kan in het openbare discussieonderwerp.

Fijne feestdagen iedereen!

Fast facts:
  • Van 1 december 2012 tot 24 december 2012 komt elke dag een nieuwe wintermissie beschikbaar.
  • Op 1 december kan je 1 missie voltooien, op 2 december komt de volgende tevoorschijn. Op 7 december zal je dus 7 wintermissies kunnen voltooien.
  • Je hebt tijd om alle missies af te werken tot 6 januari 2013.
  • Tussendoor krijg je speciale beloningen! Alle missies voltooien speelt een eindprijs vrij.
  • Missies overslaan of annuleren zorgt ervoor dat je de eindprijs niet kan krijgen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We ondervinden momenteel enkele problemen met de wintermissies. Deze zijn doorgegeven aan de ontwikkelaars en worden hopelijk spoedig opgelost. We doen ons best om dit in de komende uren nog op te lossen. Voorlopig is het best dat je de wintermissies even links laat liggen. We versturen een nieuwe aankondiging wanneer de problemen zijn opgelost of wanneer we meer nieuws hebben.

Onze excuses voor eventuele ongemakken!
 

DeletedUser

Guest
We zijn bezig met updates. De werelden en/of hoofdpagina kan tijdelijk onbereikbaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
De laatste problemen worden op dit moment bekeken. Een aankondiging met meer uitleg volgt spoedig.
 

DeletedUser

Guest
Ho-ho-ho kerstmannen & -vrouwen!

We hebben de afgelopen uren enkele problemen gehad met de Kerstmis bonusmissies. Een groot aantal onder jullie hebben dat opgemerkt en ons doorgegeven. We willen jullie dan ook allemaal van harte bedanken voor de talrijke meldingen die we hebben gekregen. Hoewel we geen tijd hadden om ze allemaal individueel te beantwoorden, hebben ze ons zeker geholpen bij het oplossen van de fouten. We zouden ook onze oprechte excuses willen aanbieden voor eventuele ongemakken! We hebben geprobeerd om de problemen zo snel mogelijk op te lossen, helaas is dat niet altijd even eenvoudig.

De problemen werden veroorzaakt door een foute spelversie, die een nog niet voltooide versie van de wintermissies bevatte. Om de belangrijkste problemen op te lossen, moesten we dus onze spelwerelden updaten. Dat is een vrij riskante onderneming, aangezien daarbij veel kan misgaan. De update is deze ochtend succesvol afgerond, waardoor alle problemen opgelost zouden moeten zijn. We geven jullie hieronder graag nog wat extra info mee:

  • Spelers die nog niet aan de wintermissies begonnen waren, kunnen daar nu mee starten zonder enige problemen. Je kan vandaag de eerste wintermissie voltooien, morgen verschijnt de tweede, overmorgen de derde, etc.

  • Spelers die wel al aan de wintermissies begonnen waren:
    • De missievoortgang van de wintermissies is gereset naar het niveau zoals het hoort. Aangezien je vandaag enkel de eerste wintermissie kan afronden, zal je morgen de tweede wintermissie opnieuw moeten doen. Als je de eerste wintermissie al had voltooid, dan is je voortgang voor de missie 'Een ijskoude verrassing' dus verplaatst naar 1/10. De kosten die je hebt geïnvesteerd om de andere missies al te voltooien, kunnen we helaas niet vergoeden. Alle missies verder dan de eerste verschijnen vanaf morgen dus geleidelijk aan opnieuw, ook al had je deze al afgerond of geannuleerd/afgebroken.
    • Blauwdrukken worden uiteraard pas geïntroduceerd in het spel met spelversie 0.22 op 4 december. De blauwdruk die je kreeg voor de eerste missie is dus vervangen door een klein pakket forgepunten. Als je deze nog niet hebt ingezet, dan kan je het terugvinden in je inventaris. Zo'n klein pakket forgepunten is de correcte beloning voor de eerste wintermissie.
  • We zijn momenteel nog aan het bekijken hoe we het icoontje van Frosty kunnen terugplaatsen.
Als je denkt toch nog problemen te ondervinden met de Kerstmis bonusmissies, aarzel dan niet om ons te contacteren via een supportaanvraag. Vermeld alsjeblieft duidelijk je probleem, zodat we je snel kunnen voorthelpen.

Nogmaals onze excuses voor eventuele ongemakken!
 
Bovenaan