kan geen gg verwijderen

motu

Lid
waarom kan ik mijn gg niet verwijderen?
ik wil er graag van af , want ik vind dat de space needle en coliseum geen meerwaarde hebben
 

Mr.Quib

Actief lid
Open het bouwmenu, klik boven in je scherm op 'verkopen' en dan op de GG die je wilt verwijderen. Je krijgt een scherm 'Gebouw verkopen' waar je eerst het vinkje moet aanklikken bij 'Wil je dit gebouw echt verwijderen', daarna wordt de knop 'verkopen' groen en kun je doorgaan.
 

DeletedUser10619

Guest
Als je een groot gebouw verwijdered, blijft dat op het lvl dat het stond of ben je al die fp's dat je er in geinvesteerd hebt kwijt?
 

DeletedUser10486

Guest
Als je een groot gebouw verwijdered, blijft dat op het lvl dat het stond of ben je al die fp's dat je er in geinvesteerd hebt kwijt?

Je bent alles kwijt, FP's en blauwdrukken. Welke wil je verwijderen?
 

DeletedUser10619

Guest
Dacht als ik plek zou maken zou het voor mijn colosseum zijn dat ik wegdoet, staat nog maar op 5 en veel medailles brengt het niet op.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk wel sneu dat het Coloseum en Babel zo vroeg in het spel worden aangeboden.
Jouw gebouw zal niet de eerste en ook niet de laatste van dit soort gebouwen zijn dat uiteindelijk tegen de vlakte gaat.
Ik hoop maar dat het eerder in je spel iets goeds voor je heeft gedaan!
 

DeletedUser7153

Guest
babel moet je naar 10 brengen puur voor de goedjes coloseum heb ik nog nooit gezet raad spelers ook aan om eerst op onderzoek te gaan welke GG er allemaal komen
 

DeletedUser6877

Guest
Colosseum is leuk t/m vme/hme voor de eerste goedkope uitbreidingen, daarna is de Deal Castle de betere optie. Maar medailles krijg je inderdaad meer door events, vechten en investering in Grootse Gebouwen. Voor tevredenheid zijn er andere opties.
 
Bovenaan