Kadootjes op de app?

DarthRonin

Actief lid
Ik lees op meerdere werelden dat app spelers kadootjes krijgen, maar niet alle app spelers en dus ook niet op PC.
Wat is dit?
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We werken constant aan het spel en we maken daarbij veel aanpassingen om de spelervaring te verbeteren. Soms zullen deze aanpassingen leiden tot een veranderde toegang tot bepaalde onderdelen of de manier waarop een deel van het spel werkt. Dat betekent dat er soms afwijkingen kunnen zitten tussen verschillende accounts bij bepaalde delen van het spel. Deze verschillen zijn slechts tijdelijk en zullen uiteindelijk weer gelijk worden getrokken.
 

Felair

Actief lid
Ik had de optie maar inmiddels niet meer en heeft de diamantenwinkel ook weer het oude uiterlijk terug. Want die was met de laatste update ineens anders.
 

Marien

Lid
Ik hoor net van verschillende gildeleden dat ze weer cadeautjes ontvangen, nog steeds niet voor iedereen die via de app speelt dus
 

Jet5x5

Lid
Ik krijg ook al op 2 van mijn gilden weer te horen dat er weer cadeautjes zijn, speel zowel op de app als op de pc, maar wederom bij beiden niks.
Waarom krijgt de ene speler wel wat en de anderen niet?
 

Marien

Lid
We werken constant aan het spel en we maken daarbij veel aanpassingen om de spelervaring te verbeteren. Soms zullen deze aanpassingen leiden tot een veranderde toegang tot bepaalde onderdelen of de manier waarop een deel van het spel werkt. Dat betekent dat er soms afwijkingen kunnen zitten tussen verschillende accounts bij bepaalde delen van het spel. Deze verschillen zijn slechts tijdelijk en zullen uiteindelijk weer gelijk worden getrokken.
Daar is nog weinig van te merken!
 
Gaat vast een keer voor iedereen beschikbaar worden. Die paar cadeautjes, leuk als je ze krijgt natuurlijk maar ze zullen vast niet het verschil maken in je stad. Gewoon even geduldig wachten ;)
 
Bovenaan