Jezelf verwijderen uit GG

Abraxxas

Nieuw lid
Kan er geen optie komen dat je je storting in een GG verwijderd? Bij sommige GG sta ik al meer dan een jaar met een paar FP zonder dat er ook maar wat gebeurt en/of dat ze actief zijn,

Groeten Ab
 

DarthRonin

Actief lid
Als je meer dan een jaar niet actief bent komt er vanzelf een punt dat je account delete, dan is die melding ook weg.
Had een berg van die berichten, maar geleidelijk verdwijnen ze wel.
 

nietje52

Actief lid
Tenzij je ooit diamanten hebt gekocht.
Dan blijft je account 3 jaar aanwezig.
Ik kijk al anderhalf jaar tegen een storting aan bij een gildelid dat van de ene op de andere dag alles van de weg afhaalde en vertrok.
Alles van de weg dus bijstorten tot hij levelt kan ook niet. Gek van.
 

Abraxxas

Nieuw lid
Bij mij gaat het dan maar om een paar fp ofzo maar zo krijg ik de lijst nooit “schoon” natuurlijk... en is irritant idd
 

DarthRonin

Actief lid
Maar wat is de meerwaarde van een schone lijst?
Die plekjes die niet gevuld worden zitten toch achterin de lijst, die komen niet naar voren waar de actieve GG's staan.
 

Felair

Actief lid
Een beter beeld hebben van totaal aantal FP wat actief in omloop/beschikbaar is?

Vind dat overzicht van foehelper daarvoor wel extreem handig dat je stortingen kan "verbergen" en eruit gelaten worden qua telling. Heb zelf namelijk ook wat FP vastzitten bij mensen die traag zijn met lvlen of al tijden niets doen dan kan je dat makkelijk afstrepen :) Komt misschien wel ooit terug, of niet, maar voor nu niet relevant om mee te nemen in mijn totale telling.
 

Abraxxas

Nieuw lid
Tja,.. wat is voor de één een meerwaarde en voor de ander niet? Misschien geen meerwaarde nee maar bij wijze van kan je wel je Arc verwijderen en waarom dan niet je zinloze storting? FoE helper gebruik ik niet, ik gebruik m’n basisschool om uit te rekenen wat er nog openstaat
 
Bovenaan