jaar geleden

DeletedUser

Guest
Ik ben meer dan een jaar geleden gestopt met dit spel omdat er geen vooruitganag was en als ik nu terug kom zie ik dat er bedroevend weinig is gebeurd, er is 1 tijdperkje bij gekomen...........tsjongejongejonge.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat op 26/01/12 en vroeger dit spel zelfs nog niet bestond.

Het Industriële tijdperk komt er aan, de Grootse Gebouwen zijn gelanceerd en alles draait vlotter ingame met veel updates zoals het vechten dan in juli toen ik begon.
 

DeletedUser

Guest
Zijn laatste forumpost dateert van begin september, dus bijna een half jaar geleden. In september liep het nog met 0.15, in september is dan 0.16 ingevoerd. Nu zitten we in 0.24. Als ik de updates dan bekijk, zie ik daar vrij leuke verbeteringen. Een heel nieuw tijdperk introduceren vraagt tijd. Welke gebouwen moeten er komen? Hoe moeten deze eruit zien? Welke eenheden enz. Daarbij wordt er ook gewoon aan andere nieuwe functies gewerkt ;)
 

DeletedUser2835

Guest
\Als ik de updates dan bekijk, zie ik daar vrij leuke verbeteringen. Een heel nieuw tijdperk introduceren vraagt tijd. Welke gebouwen moeten er komen? Hoe moeten deze eruit zien? Welke eenheden enz. Daarbij wordt er ook gewoon aan andere nieuwe functies gewerkt ;)

Even wat nuttige vragen:
-Hoeveel mensen van Innogames werken voor/aan Forge of Empires?
-Hoeveel van die medewerkers zijn bezig met de ontwikkeling van de game als in het toevoegen van nieuwe tijdperken?
-Wie gaat over de statistieken: hoe duur een gebouw is en de stats van units?
 

DeletedUser

Guest
Even wat nuttige vragen:
-Hoeveel mensen van Innogames werken voor/aan Forge of Empires?
-Hoeveel van die medewerkers zijn bezig met de ontwikkeling van de game als in het toevoegen van nieuwe tijdperken?
-Wie gaat over de statistieken: hoe duur een gebouw is en de stats van units?

Daar is maar 1 antwoord op mogelijk:
Topsecret ;)
 

DeletedUser

Guest
Even wat nuttige vragen:
-Hoeveel mensen van Innogames werken voor/aan Forge of Empires?
-Hoeveel van die medewerkers zijn bezig met de ontwikkeling van de game als in het toevoegen van nieuwe tijdperken?
-Wie gaat over de statistieken: hoe duur een gebouw is en de stats van units?

Bij instellingen en dan extra. Daar zie je de functies. Geen idee of ze dat allemaal zijn. Wie waar over gaat, weet ik ook niet. Dit wordt in Hamburg beslist ;)
 

DeletedUser1701

Guest
Even wat nuttige vragen:
-Hoeveel mensen van Innogames werken voor/aan Forge of Empires?
-Hoeveel van die medewerkers zijn bezig met de ontwikkeling van de game als in het toevoegen van nieuwe tijdperken?
-Wie gaat over de statistieken: hoe duur een gebouw is en de stats van units?

Een forummoderator gaat dit echt wel allemaal weten wie en hoelang ze eraan bezig zijn...

En Kempo: Als je 't niet leuk vindt ben je ook niet verplicht te spelen, hé! :p
 

DeletedUser

Guest
Bij instellingen en dan extra. Daar zie je de functies. Geen idee of ze dat allemaal zijn. Wie waar over gaat, weet ik ook niet. Dit wordt in Hamburg beslist ;)

Bij de mc donalds of burgerking ?
Nemen ze een hamburg met cheddarcheese met ketchup of losse hamburg speciaal ?

Ik zal ook graag werk bijeenkomsten willen in bijzijn van een hamburg
 

DeletedUser

Guest
Even wat nuttige vragen:
-Hoeveel mensen van Innogames werken voor/aan Forge of Empires?
-Hoeveel van die medewerkers zijn bezig met de ontwikkeling van de game als in het toevoegen van nieuwe tijdperken?
-Wie gaat over de statistieken: hoe duur een gebouw is en de stats van units?

1) Momenteel hebben we iets van een 12 ontwikkelaars (+ 1 product manager) aan FoE werken - dat zijn zowel onze frontend als onze backend ontwikkelaars. Het hangt er een beetje vanaf hoe breed je het wilt rekken. Als je alle moderatoren en community managers erbij telt, dan is dat uiteraard een hele hoop meer. Voor FoE.nl alleen zou je er dan al 5 mensen moeten bijtellen. :)

2) Het is niet zo dat er een ontwikkel-nieuwe-tijdperken-team bestaat. Een nieuw tijdperk ontwikkelen (of een andere nieuwe functie) is een project met zeer veel verschillende deeltaken. Al die deeltaken worden mooi uitgedacht zodat dit efficiënt en vlot kan verlopen.

3) In de eerste plaats wordt dat beslist door onze game designer (& quest designer). Als een ontwikkelaar denkt dat iets niet in balans is, dan wordt daar onderling overleg over gepleegd. Het product management overziet het hele gebeuren. Na implementatie leveren onze moderatieteams én onze spelers feedback via het forum. Die feedback wordt door de community manager(s) gelezen en gebundeld. De relevante feedback wordt doorgespeeld aan de game designer, die tenslotte beslist of er eventueel rebalancing komt.

Nog even melden dat game design niet zomaar getalletjes uit de mouw schudt. Zij baseren hun op onderlinge verhoudingen, balancesheets, etc. :)
 

DeletedUser

Guest
Weeral bedankt voor deze interessante uitleg Ben. Nu besef ik steeds meer dat zo'n spelletje heel wat werk vereist. Vooral dat designen moet niet eenvoudig zijn denk ik zo.
 
Bovenaan