Invenyarisgebouwen ruilen voor currency

DeletedUser7060

Guest
Eerst en vooral, ik kom nooit op het forum, heb even in oude berichten gekenen, maar niet direct iets gelijkaardig gevonden. Dus schiet me niey af als dit voorstel al eens gemaakt is.

Het probleem: heel veel gebouwen in de inventaris, die nooit of te nimmer gebouwd gaan worden.
Ik denk aan de eerste plaats aan de poort van de zonnegod/oeroud gezicht uit de GE, waarvan er ik er al tientallen heb, maar er zijn wel meer gebouwen als dat.

Het voortstel: laat ons ongewenste gebouwen inruilen.
Ik dacht eerst aan ruilen voor dia's, misschien tijdsperk afhankelijk, en een laag aantal per gebouw (1-10 range)
Op die manier kunnen we wat meer uitbreidingen en diagebouwen plaatsen.
Dit houdt ook wel in dat er mogelijks nog minder dia's gekocht worden, en dan zijn alle prijzen eigenlijk dia's...

Maar eigenlijk dacht ik aan ruilen voor een nieuwe currency, een die specifiek bij deze prijzen hoort.
Deze nieuwe currency, ik ga ze nu even dust noemen, ter gemakkelijkheid, zou kunnen gebruikt worden om andere zaken, die als zelfde prijs gezien kunnen worden te kopen.
Bijvoorbeeld: een poort van de zonnegod winnen in de GE doet me niets, ik ruil deze in voor 20 dust.
Ik kan met 50 dust een zelfhulpkit kopen, met 100 dust een verbeterkit, met 200 een renokit etc.

Voordelen: Op deze manier, als ik een prijs win uit de GE of uit een dagelijkse missie of noem maar op, als ik ze niet leuk vind, kan ze nog steeds nuttig zijn. Ik kan de grote hoeveelheid overtollige gebouwen wegdoen, en meer wenselijke prijzen krijgen die ook effectief ga gebruiken.
Mensen moeten ook minder moeilijke keuzes maken over wat ze met die kits gaan doen, want er zijn er altijd wel meer.

Nadelen: ik zie ze niet direct.
 

Wildstorter

Actief lid
Geen idee of Blizzard iets van een patent achtig iets heeft liggen want het komt redelijk Heartstone over nu ;-)

Ander nadeel is commercieel aangezien je nu geen dia uit gaat geven om 1 van de prijzen te winnen in een event omdat je deze al “gedust” hebt.
 

DeletedUser7060

Guest
Ik speel geen heartstone dus weet niet echt of er iets gelijkaardig is.
Tjah, wordt er tijdens events echt veel dia's uitgegeven om iets specifieks te winnen? Ik heb daar geen idee van.
 
Bovenaan