Duplicaat Interne fout!!!

DeletedUser

Guest
Ik vind het zeer storend dat je te vaak opnieuw moet opstarten vanwege een interne fout, zoals vanochtend na elke opdracht die ik gaf moest hij weer opnieuw opstarten!!!
Kan dat AUB verbeterd worden!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hetzelfde probleem. Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag, maar het kan onmogelijk zijn dat alle 4 computers hetzelfde probleem hebben:mad:
 

DeletedUser

Guest
Lees het forum even door, dan vind u zeer veel dezelfde topics

welke browser gebruiken jullie?
het verschilt per browser hoevaak je de fotmelding krijgt.
opera en chrome zijn tot nu de beste;)
 

DeletedUser

Guest
Is daar dan het probleem mee opgelost, omdat het vaker in het forum staat!!!
 

DeletedUser

Guest
Is daar dan het probleem mee opgelost, omdat het vaker in het forum staat!!!
gast, relax. Dit is een bèta versie en een bèta is juist bedoeld om de fouten eruit te halen. Omdat het al veel vaker gepost is hebben de ontwikkelaars het al lang door gekregen en (als het goed is) en is jouw post dus compleet nutteloos. Ik snap dat je het wilt melden maar er zin meerdere topics waar je dat kan doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er enige tijd geen last meer van gehad van die interne fouten waardoor je het spel opnieuw moest opstarten.

Maar zojuist overkwam het me weer eens toen ik forgepunten aan het invullen was bij een onderzoek.

@Robin Locsly je kunt wel zeggen 'als je iets doet doe het dan goed' (wat trouwens ook mijn motto is maar dat terzijde) maar met een beta spel kun je ook niets anders verwachten natuurlijk he
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan