Besloten spel Inschrijftopic: Schatzoekers 1 Reis door de tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Een geniaal spel van het grepo forum zal ik dan maar eens op starten.
Wat is schatzoekers ?

Na padvinders, nachtwaker en het bazenspel, de nieuwste creatie van Lode inc. 'Schatzoekers
FAQ

Wat is het?
Een heel simpel spel. Aan de hand van een aantal opdrachten valt er elke ronde een iemand af. In de finale gaan de twee overgebleven spelers de strijd met elkaar aan, met de hulp van alle tot dan toe afgevallen spelers. De winnaar wint de schat.
Alles mag, netwerken, complotten smeden, enz. Aan het begin van het spel krijgt iedereen 5 munten. In de loop van het spel kun je er meer verdienen. Je kan elkaar hiermee omkopen, of tegen elkaar opbieden voor hints van mij.

Hoe zijn de opdrachten?
Er zullen raadsels bij zitten, puzzels, maar vooral opdrachten waarbij aanwijzingen nodig zijn die elke speler van mij krijgt. Je zal dus moeten samenwerken, maar uiteindelijk kan er maar een winnen.

Wat heb ik nodig om mee te kunnen doen aan dit spel?
Skills, en activiteit. Dit is geen spel als WvW of Padvinders, waarbij elke halvegare kan winnen. De beste, meest geslepen speler zal winnen. Toch zijn skills niet alles, ook activiteit is zeer belangrijk. Die zal ook van mijn kant komen, alle opdrachten liggen al klaar.
Alle eer naar lode voor dit fantastische idee.

Het verhaal van deze ronde:

Charles Darls is opzoek naar een opvolger. Een persoon die net zo dol is op schatzoeken als hij zelf is.
Charles ijsbeert door de kamer met maar een vraag. Hoe kom ik er achter wie mijn perfecte opvolger is. Na uren te ijsberen is hij eruit hij gaat een wedstrijd organiseren. Een wedstrijd die je alleen kan winnen als je leeft voor het schatzoeken. Het zou beginnen met een wedstrijd in de krant waar 10 winnaars geselecteerd zouden worden voor de volgende nog veel zwaardere wedstrijd. 5 dagen later stond het volgende artikel in de krant :
Charles Darls loopt al tegen zijn pensioen aan en is daarom op zoek naar een opvolger. De opvolger zal bepaald worden met een wedstrijd. De opdracht luid als volgt: Charles heeft 10 munten verstopt over heel Nederland en België. Deze munten kan je alleen vinden door de hints, maar de hints die moet je ook ontdekken. De 10 vinders van deze munten zal charles zelf ontvangen. De hints zijn overal te vinden wij geven een gratis hint daarna zal je het zelf moeten uitzoeken: 'water' De hint kan naar een andere hint verwijzen. Hij kan ook verwijzen naar spullen die je nodig hebt om de schat te vinden. Wat je met de hint aan moet weet je nooit.

Er is in het begin plek voor alle spelers maar na de eerste opdracht blijven er dus maar 10 over.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
 

DeletedUser

Guest
1`Mathijs
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

Hoe heet je op het grepo forum??
 

DeletedUser399

Guest
1`Mathijs
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 Iron man

dafuq das toon :/
 

DeletedUser

Guest
1`Mathijs
2 Kingmike50
3
4
5
6
7
8
9
10
11 Iron man


Echt niet Mathijs? Voor mij is het duidelijk leesbaar
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
niet zoveel gespam.

1Mathijs
2 Kingmike50
3
4
5
6
7
8
9
10
11 Iron man

Onthoud dat er plek is voor elke speler die wilt. Dat houd enkel in dat in opdracht 1 veel afvallers zullen zijn.
 

DeletedUser93

Guest
1Mathijs
2 Kingmike50
3hallonl
4
5
6marcoknight
7
8
9
10
11 Iron man
 

DeletedUser

Guest
1 Mathijs
2 Kingmike50
3 hallonl
4 Skoopy
5
6 marcoknight
7
8
9
10
11 Iron man
 

DeletedUser

Guest
1 Mathijs
2 Kingmike50
3 hallonl
4 Skoopy
5 Genade
6 marcoknight
7
8
9
10
11 Iron man
Speciaal hiervoor een account aangemaakt. :D <-- Die smilie kijkt niet helemaal gezond.
 

DeletedUser

Guest
1 Mathijs
2 Kingmike50
3 hallonl
4 Skoopy
5 Genade
6 marcoknight
7wardos
8
9
10
11 Iron man
Ik wil dit wel eens proberen :cool:
 

DeletedUser

Guest
1 Mathijs
2 Kingmike50
3 hallonl
4 Skoopy
5 Genade
6 marcoknight
7wardos
8 Robin
9
10
11 Iron man

Deze pro doet ook mee :D
 

DeletedUser78

Guest
1 Mathijs
2 Kingmike50
3 hallonl
4 Skoopy
5 Genade
6 marcoknight
7wardos
8 Robin
9 Loena-Meya
10
11 Iron man

Lijkt me leuk om eens te proberen ;)
(weet alleen niet of ik heel veel tijd heb, maar probeer het wel natuurlijk ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan