Inpak kit

DeletedUser8864

Guest
Hallo foe spelers,

Om te beginnen kom ik met een positief idee en kan verder dan ook geen negatieve kanten bedenken hieraan. Een heel overdreven grote omschrijving is ook niet nodig, niet dat ik de ''regels'' van het idee forum niet respecteer maar dit idee spreekt eigenlijk al voor zich. :cool:

We hebben nu in het spel.. De ''reno kit'' iedereen kent hem vast wel, je kan daarmee een gebouw upgraden naar het tijdperk waar je inzit. Heel handig , vooral bij de overgang van een nieuw tijdperk.

Nou heb ik een leuke Alcatraz staan en ben ondertussen niet meer de enige, de meeste spelers werken aan een hoge Alcatraz en dat betekent lekker veel soldaten. We sparen over het algemeen allemaal schurken, maar de kracht van Alcatraz is uiteraard dat hij produceert wat je hebt staan. Dus mocht je een groot tekort hebben aan kampioenen , schurken of gewone soldaten en je alca kiest continu voor een ander soort waar je net genoeg van hebt zit je te balen. Zelf heb ik meestal maar 1 barak van iets staan en verwijder dat als ik genoeg van die eenheid heb. Een kampioenen barak of schurken barak verwijder je liever niet.

Mijn idee was dus de ''Inpak Kit'' , Met 1 kit kan je 1 ''dia gebouw'' inpakken en terug stoppen in je inventaris. Met ''dia gebouw'' bedoel ik dus een gebouw die eigenlijk diamanten waard is. Gewone gebouwen die diamanten kosten & KA's bijvoorbeeld.. bazaars , schurken barrakken , kamps etc etc noem maar op. :wacko:

Zo kan je als je genoeg kampioenen hebt gewoon even dat ding inpakken (als je dus zo'n inpak kit hebt gewonnen bij een event) en zodra je weer een tekort hebt aan bijv:: de verwijderde barak/soldaten , dan plaats je hem lekker terug in je stad. :eek:

Vrij simpel idee... :p Wat misschien toch wel een leuke toevoeging is. Hoop dat het bij iedereen in de smaak valt, het moet vast wel te realiseren zijn.

Mvg,
BaldysEmpire - New Empire I & II (Brisgard) :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hallo foe spelers,

Om te beginnen kom ik met een positief idee en kan verder dan ook geen negatieve kanten bedenken hieraan. Een heel overdreven grote omschrijving is ook niet nodig, niet dat ik de ''regels'' van het idee forum niet respecteer maar dit idee spreekt eigenlijk al voor zich. :cool:

Goed dat jij de regels van het idee forum respecteert. Dan wel weer jammer dat je dat gedeelte over de titel gemist hebt en dat je de zoekfunctie niet hebt gebruikt. De "inpak kit" is slechts een nieuwe benaming voor iets wat al vaker afgekeurd is.
 

DeletedUser

Guest
Het idee om gebouwen in je inventaris te kunnen plaatsen is inderdaad de afgelopen jaren regelmatig langsgekomen. Het afgelopen jaar heb ik deze echter niet zo gauw kunnen vinden. Daarnaast gaat dit idee over een item dat je nodig hebt om iets terug te plaatsen, terwijl alle andere ideeën die ik gevonden heb allemaal zonder item zijn.

Ikzelf zou niet voor dit idee zijn. Het is hetzelfde als uit kunnen schakelen welke eenheden Alca geeft (wat in principe je uitgangspunt is).
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk, de bovenste link is inderdaad nog van dit jaar. De rest echter niet. Blijft het punt dat geen van deze ideeën een inpak kit of andere vorm van speciaal item vraagt en dat geen van deze ideeën afgekeurd is doormiddel van een poll.
 
Kansloos voorstel, is al 1000 keer afgekeurd in verschillende vormen (ok, niet precies deze vorm maar close enough) en deze gaat ook weer afgekeurd worden. als je diagebouw of eventgebouw niet langer goed in je stadje past, gooi je het weg.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk, de bovenste link is inderdaad nog van dit jaar. De rest echter niet.

De eerste link is van dit jaar, maar is een doorverwijzing naar een reeds eerdere afkeuring. Het zijn bijna allemaal wel doorverwijzingen.

Blijft het punt dat geen van deze ideeën een inpak kit of andere vorm van speciaal item vraagt

Daarmee zit je er dus naast en geef je aan dat je je er wel heel makkelijk vanaf maakt. Een opslagloods/pakhuis lijkt mij toch echt wel een speciaal item en een "knop" lijkt mij toch ook een vorm er van.

en dat geen van deze ideeën afgekeurd is doormiddel van een poll.

Zou dat kunnen komen doordat het idee al meerdere keren is geopperd en afgekeurd lang voordat er met een poll gewerkt ging worden.
 

DeletedUser

Guest
De eerste link is van dit jaar, maar is een doorverwijzing naar een reeds eerdere afkeuring. Het zijn bijna allemaal wel doorverwijzingen.

En met de regels van nu, zolang er geen 67% tegen is gestemd in een poll, kan een idee na een jaar opnieuw voorgesteld worden. Aangezien er nog nooit een poll is geweest, en de laatste x ideeën zonder discussie gesloten zijn krijgt dit idee een kans.

Daarmee zit je er dus naast en geef je aan dat je je er wel heel makkelijk vanaf maakt. Een opslagloods/pakhuis lijkt mij toch echt wel een speciaal item en een "knop" lijkt mij toch ook een vorm er van.
Een opslag/loods is een gebouw, geen item zoals de renovatie kit. Een knop is zeker geen item. Er is ook een knop om iets te verwijderen, dat is ook geen item.

Het idee dat Drakenridder net doorgaf is inderdaad wel met een item. De poll van dit idee is afgelopen op 4-12-2014. Dus op basis van dat topic zal ik dit idee archiveren en zal dit pas op 4-12-2015 opnieuw voorgesteld kunnen worden.

Zou dat kunnen komen doordat het idee al meerdere keren is geopperd en afgekeurd lang voordat er met een poll gewerkt ging worden.

Die kans is zeker aanwezig, maar dat doet niets af aan het feit dat we nu met polls werken.


Op basis van bovenstaande topic zal dit idee morgen gearchiveerd worden. Het idee kan op zijn vroegst op 4-12-2015 opnieuw voorgesteld kunnen worden.
 

DeletedUser8864

Guest
Excusses... heb ik gemist :-(

lol maar plaatst wel gewoon niks meer

later
 

DeletedUser

Guest
Een opslag/loods is een gebouw, geen item zoals de renovatie kit. Een knop is zeker geen item. Er is ook een knop om iets te verwijderen, dat is ook geen item.


Ga jij het woord item eens even opzoeken

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/item

Nu neem ik aan dat jij niet de oud hollandse betekenis gebruikt, maar de huidige Engelse versie.

Kan je dan even met een voorbeeld uitleggen waarom een inpak kit een item is en een pakhuis niet?

van Dale, een medium dat jullie graag gebruiken als leidraad geeft bijvoorbeeld dit:

Betekenis ' item '

Je hebt gezocht op het woord: item.

item (het; o; meervoud: items; verkleinwoord: itempje) 1(programma)punt: een hot item zeer actuele kwestie2(nieuws)bericht

Het lijkt er dus heel sterk op dat jij, of het woord verkeerd gebruikt, of het verkeerd interpreteert.
 
Bovenaan