Geen Reproductie INlognaam of w8woord incorrect bij automatisch inloggen

DeletedUser

Guest
Toen ik net een interne fout kreeg ging hij opnieuw opstarten maar bleef iedere keer hangen op de 70%, nu heb ik net gelezen dat dat steeds tijdelijk is maar toen dacht ik van laat ik eens ipv de pagina te herladen hem eens afsluiten en opnieuw het spel starten. Toen ik op aanmelden drukte kreeg ik echter de melding dat mijn inlognaam of wachtwoord onjuist is terwijl ik onthouden word en geen wachtwoord of gebruikersnaam meer hoef in te voeren, ik kan ook niet meer handmatig (dus wel intypen) inloggen want dan krijg ik ook die melding. Mijn eerste gok is dat ik door de interne fout niet goed uit het spel ben gegaan en dus officieel nog online ben en in het spel en dus niet kan aanmelden
 

DeletedUser

Guest
Welke browser gebruik je? Kan je het opgeslagen wachtwoord op de website nl.forgeofempires.com eens verwijderen(via de instellingen) en dan nog eens volledig opnieuw invullen? Heb je misschien recentelijk je wachtwoord gewijzigd?
 

DeletedUser

Guest
*google chrome
*dat bedoelde ik met handmatig, dan krijg ik dus dezelfde melding
*nee ik ben net een week bezig dus is nog niet echt nodig :p
 

DeletedUser

Guest
ah ik kan er weer in, ongeveer een uurtje geleden nu, maar ik was druk bezig dus was wel vervelend
 
Bovenaan