Opgelost inloggen

DeletedUser93

Guest
Ik heb een probleem om in te loggen in het spel.
Telkens als ik in probeer te loggen en ik heb de wereld geselecteerd en mijn gegvens ingevuld, klik ik op aanmelden.
Maar dan logt het spel niet in, maar gaat hij weer terug naar home.
Hebben anderen ook een probleem om in te loggen en zou iemand weten hoe het kan worden opgelogd.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er ook last van... Ik heb het al met verschillende browsers geprobeerd... Wacht, nu doet hij het maar hij was daarnet heel erg sloom...
 

DeletedUser61

Guest
Ik heb hetzelfde probleem, allen krijg ik dan nog de melding Invalid response.
 

DeletedUser

Guest
misschien je browser uitschakelen en dan weer inschakelen Wrong Choice?

Of een andere browser gebruiken.
 

DeletedUser93

Guest
Ik heb het gedaan met browser IE en het werkt weer.
Met de browser chrome heb ik wel problemen dus als je chrome hebt zou ik IE aanraden
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het gedaan met browser IE en het werkt weer.
Met de browser chrome heb ik wel problemen dus als je chrome hebt zou ik IE aanraden

Ik gebruik altijd IE, toch werkt FoE momenteel bij mij nog steeds dramatisch.
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik momenteel ook Internet Explorer, maar bij mij werkt ie gewoon perfect...
 

DeletedUser

Guest
doe er dan gewoon een smiley bij HowToPwn
smooch.gif

Als je een tekentekort hebt.
 

DeletedUser61

Guest
misschien je browser uitschakelen en dan weer inschakelen Wrong Choice?

Of een andere browser gebruiken.

Ik gebruik Firefox, maar inmiddels werkt het weer prima, en eerder vandaag werkte het ook prima. Zal wel de drukte zijn:p
 

DeletedUser93

Guest
Of gebruik het speciale trucje om die regel te vermijden.
Maar OT, hebben mensen nog steeds last van inloggen?
 

DeletedUser

Guest
Bij mij doet hij het als ik Firefox gebruik ook niet, als ik Internet Explorer gebruikt werkt het net zo goed niet.
 

DeletedUser

Guest
Alle browsers geprobeerd maar bij geen enkele kan ik de wereld kiezen, ziet er na uit dat dit na gisteren 1 dag gespeeld te hebben nu al weer voorbij is.
 

DeletedUser

Guest
Alle browsers geprobeerd maar bij geen enkele kan ik de wereld kiezen, ziet er na uit dat dit na gisteren 1 dag gespeeld te hebben nu al weer voorbij is.
Dan ligt het misschien aan je Flash ofzo, het zal toch echt bij jezelf moeten liggen. Wis anders nog eens wat cache geheugen ofzo, of herinstalleer een browser.
 
Bovenaan