Opgelost Infiltreren

DeletedUser

Guest
Ik moest in 4 sectoren infiltreren en per sector 100 goud betalen, gedaan!
Het spel registreerde er maar 1 en toen ik het opnieuw opstartte was zelfs die ene weg, terwijl het er eigenlijk 4 hadden moeten zijn.
Geld weg en niet de beloning kunnen incasseren!!!
 

DeletedUser163

Guest
bij mij juist hetzelfde, ik heb alle sectoren gedaan en niks is erbij gerekent.
geld is bij mij ook weg en geen beloning kunnen ophalen.
 

DeletedUser275

Guest
Voor infiltreren krijg je geen beloning. Het zorgt er enkel voor dat de soldaten in dat gebied al 1 rood blokje hebben.
 

DeletedUser

Guest
Voor infiltreren krijg je geen beloning. Het zorgt er enkel voor dat de soldaten in dat gebied al 1 rood blokje hebben.

Er is wel degelijk een quest waar wordt gevraagd om te infiltreren. Als ik het correct heb wordt deze fout in versie 0.10.0 opgelost.
 

DeletedUser275

Guest
@Snicksie
Ik weet dat er een quest is waar je 3 gebieden moest infiltreren, maar daar hadden ze het duidelijk niet over.

@Chuas
Die quest heb ik nog niet gehad, al ben ik wel al provincies van de HM aan het veroveren.
Door omstandigheden geraak ik zelf nog niet in de HM.
 

DeletedUser163

Guest
ik ben vanaf vandaag aangekomen aan die HM. Ik probeer nu de provincies af te kopen, met troepen geraak ik er ook niet meer, ze zijn veel te zwak tegenover wat er in de provincies staat.
 

DeletedUser163

Guest
bij deze heb ik hem dan ook afgebroken en ben gewoon verder gegaan met een nieuwe ques. Als ik moet wachten op een update, dat duurt mij te lang.
 

DeletedUser

Guest
bij mij is deze quest perfect gegaan, maar er werd gevraagd om in een bepaalde sector te infiltreren dacht ik, als je die sector hebt overgenomen met genoeg te infiltreren kon je hem gewoon alfsluiten, als je het deed zonder infiltreren heb je pech
 

DeletedUser

Guest
De missie "De pracht van de hoge middeleeuwen" zal met update 0.10 normaal afgerond kunnen worden. Op dit moment herkent de missie de voltooiingsvoorwaarden niet altijd.

Excuses voor eventuele ongemakken!
 
Bovenaan