Industriele cleansweep...

DeletedUser1655

Guest
Beetje goed me best gedaan afgelopen week en met een beetje puzzelen en de juiste leger inzetten kom je een hele eind. 950 medailles in de pocket!

Overzicht van Torentjes

:)
 

DeletedUser

Guest
respect...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1072

Guest
wel leuk dat ik nog snel 2e kon worden een kwartier voor tijd of zo ;)

en ik had idd ook gezien dat je opeens in alle torens 1e stond, je doet wel heel goed je best
 

DeletedUser2383

Guest
Als je je daar op 1 toren helemaal rich moet je toch wel bij kunnen blijven??
MAar otch: Gefeliciteerd PCsurgeon! Niet normaal hoe je het doet
 

DeletedUser

Guest
pcsurgeon, kan je eens een screenshot van je stad posten aub? Als beginneling ben ik benieuwd naar je opbouw...

En bijkomend, hoeveel haatmail heb je ondertussen gekregen? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seconddream

Actief lid
pcsurgeon, kan je eens een screenshot van je stad posten aub? Als beginneling ben ik benieuwd naar je opbouw...

En bijkomend, hoeveel haatmail heb je ondertussen gekregen? :)

Als je in het interactiemenu kiest voor globaal en vervolgens globale ranking kun je een spelersnaam invoeren waarna je de mogelijkheid hebt om die speler te bezoeken. :)
 

DeletedUser

Guest
Als je in het interactiemenu kiest voor globaal en vervolgens globale ranking kun je een spelersnaam invoeren waarna je de mogelijkheid hebt om die speler te bezoeken. :)

Bedankt voor de protip ;) maar dat wist ik dus al...
pcsurgeon speelt blijkbaar ook op Cirgard, maar heeft daar slechts 400tal gevechten gewonnen, zal dus niet op deze wereld zijn... Ik ga geen account maken op andere wereld enkel om zn stad te zien...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3215

Guest
Ik wil het niet downgraden, maar je hebt maar voor 2 torens echt moeite hoeven doen.. En 400 medailles kwamen van Ind. tijdperk, met maar 2 andere deelnemers :)
 

DeletedUser2383

Guest
Ik wil het niet downgraden, maar je hebt maar voor 2 torens echt moeite hoeven doen.. En 400 medailles kwamen van Ind. tijdperk, met maar 2 andere deelnemers :)

Laat jij het deze week dan eens zien...Held;)
 

DeletedUser1655

Guest
Afgelopen week ook in Brisgard alle 7, Arvahall dit keer op de bronzen toren na ook...

Vind het alleen erg jammer dat mijn buurt in Brisgard misschien wel de slechtste is van het Wereldje daar... Ondanks de 47 buurtjes, lopen mijn concurentie vanaf 3000 tot 7000 ranking punter PER DAG op mij uit. Wanneer komt er een fatsoenlijke buurtverdeling? Dan word het spel ook weer interessanter voor mij...
 
Bovenaan