indicatie dat iemand een nieuw GG heeft neergezet

FantasyFan

Actief lid
Als iemand zijn eerste GG heeft neergezet, kun je dat duidelijk zien door het icoontje dat naast hun avatar verschijnt. Maar je kunt nergens snel zien als iemand een nieuw GG heeft geplaatst als hij of zij er al een of meer heeft. Dit is informatie dat toch handig kan zijn. Zowel voor buren, vrienden en gildeleden die er mogelijk graag forgepunten in zouden willen steken, als voor de eigenaar die graag mensen forgepunten in zijn of haar GG's ziet steken. Ik zou dan ook denken dat het een goed idee zou kunnen zijn om het GG icoontje naast de avatar te laten knipperen of van kleur laten veranderen als er een nieuw GG geplaatst is. Dit zou dan weer verdwijnen zodra je de stad van deze speler bezocht hebt.

Ook zou ik graag zien dat men altijd geïnformeerd wordt over het bereiken van een volgend niveau van een GG waarin met heeft geïnvesteerd. Momenteel is het zo dat je enkel bericht krijgt over een GG waarin je geinvesteerd hebt, als je daadwerkelijk in de top 5 eindigde en dus iets krijgt. Ik zou het prettig vinden als je ook bericht kreeg als je niet in de top 5 eindigde, en dus niet kreeg. Ik heb in een groot aantal GG's forgepunten zitten, en het duurt vaat heel lang voor ze naar een volgend niveau gaan. Soms geef ik het op om in de top 5 te proberen te blijven. Maar dan wil ik wel graag weten wanneer het gebouw naar het volgende niveau gaat, zodat ik dan weer opnieuw kan investeren. Nu krijg ik daar totaal geen informatie over.

Voor beide zaken geldt dat ik nu dus regelmatig alle steden af moet om te gaan kijken of er niet nieuwe GG's staan, en of de bestaande GG's niet een nieuw niveau hebben bereikt. Daar gaat volgens mij onnodig veel tijd in zitten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan