Inactiviteit

DeletedUser

Guest
Hey,

Bij ons zijn er van de 80 ongeveer 6 actief. Dus mijn vraag is: word er iets aan die inactiviteit gedaan?
 

DeletedUser

Guest
hmm. Zou de activiteit beter zijn als het geen beta meer is? ik betwijfel het.
 

DeletedUser

Guest
hmm. Zou de activiteit beter zijn als het geen beta meer is? ik betwijfel het.

Na beta worden de servers groter & komen er veel aanpassingen/updates.
De inactieviteit zal er dan natuurlijk nog altjid heersen.
Maar dan kun je er wel vanuit gaan, dat er 20 sterke concurenten zijn, maar dat verschilt van wereld..

Mlicka
 

DeletedUser

Guest
Dit lost zich van zelf op. Ben (3D) heeft al gemeld dat er aan gewerkt wordt, deze bèta is meer bestemd om spelers alvast gelegenheid te geven om kennis te maken met het spel, om de bugs en vertaal fouten te vinden en alvast een kleine hoeveelheid inkomsten binnen te halen. Er zijn nog wel duizend dingen waar aan gewerkt wordt en de ontwikkelaars, die tevens ervaring hebben met TribalWars en Grepolis hebben waarschijnlijk al voor de lancering van de bèta ingezien dat de servers nu nog te klein zijn om op lange termijn activiteit te waarborgen. Gebruik deze tijd dus om lekker te spelen, het spel een beetje onder de knie te krijgen en eventuele ideeën te publiceren waarvan je niet zeker weet of de ontwikkelaars er al aan werken. Uiteindelijk worden de servers groter met honderden of hopelijk duizenden spelers zodat vooral de handel en het team work (het liefst in vorm van allianties) gestimuleerd wordt.
 
Bovenaan