Inactieve leden en gg''s

mrrobg

Lid
Het lijkt mij een mooie upgrade dat als mensen niet meer spelen en je nog in een gg zit bij de desbetreffende persoon.
Dat die er na een bepaalde tijd automatisch uit gaat je 50 % van je inleg terug krijgt en een automatisch berichtje hier
over in je inbox die automatisch boven in je inbox verschijnt en niet ergens op pagina 89

Verder een ander idee is om mensen die online zijn een groen bolletje achter hun naam te geven.
Wanneer ze uitgelogt zijn oranje en naar 5 min inactieviteit rood
 

DeletedUser3895

Guest
Denk jij wel eens aan anderen ?
Werkelijk twee schandelijke voorstellen, dat je het durft op te schrijven.

Sorry voor mijn toon maar blijf uit mijn en ieders prive !!
 

mrrobg

Lid
En wat voor onderbouwing wil jij hier aan ten grondslag leggen ?
Of je typt in het verkeerde venster
 

Joey-the-king

Actief lid
Het lijkt mij een mooie upgrade dat als mensen niet meer spelen en je nog in een gg zit bij de desbetreffende persoon.
Dat die er na een bepaalde tijd automatisch uit gaat je 50 % van je inleg terug krijgt en een automatisch berichtje hier
over in je inbox die automatisch boven in je inbox verschijnt en niet ergens op pagina 89
En wat is een bepaalde tijd? FP weggeven is FP weg. Als ik mijn gg nu verwijder en jij hebt er in gedropt krijg je ook niks terug.
Dan zorg je maar dat je niet bij iemand dropt die bijna gaat stoppen.

Verder een ander idee is om mensen die online zijn een groen bolletje achter hun naam te geven.
Wanneer ze uitgelogt zijn oranje en naar 5 min inactieviteit rood
Ja dag, dikke doei. Dit is iets wat je privé kunt noemen niet iedereen hoeft te zien wanneer je online bent. Als je wilt weten of iemand online is stuur je maar een pm.
Dit is overigens een paar x voorgesteld en als ik het me zelfs goed herrinder was het er paar jaar geleden dat je op de chat kon zien wie online kwam en wie wegging, belachelijk dus.
 

DeletedUser6140

Guest
Het lijkt mij een mooie upgrade dat als mensen niet meer spelen en je nog in een gg zit bij de desbetreffende persoon.
Dat die er na een bepaalde tijd automatisch uit gaat je 50 % van je inleg terug krijgt en een automatisch berichtje hier
over in je inbox die automatisch boven in je inbox verschijnt en niet ergens op pagina 89
Niet aan beginnen. Risico van het spel
Verder een ander idee is om mensen die online zijn een groen bolletje achter hun naam te geven.
Wanneer ze uitgelogt zijn oranje en naar 5 min inactieviteit rood
Ik meen me ter herinneren dat er vroeger een bolletje rechts boven in je avatar stond. Als we dat weer herinvoeren naar aanleiding van leden administratie, 2<>8 niet online geel bolletje, >8 dagen niet online rood bolletje
 

Mr.Quib

Actief lid
Verder een ander idee is om mensen die online zijn een groen bolletje achter hun naam te geven.
Wanneer ze uitgelogt zijn oranje en naar 5 min inactieviteit rood
Ik meen me ter herinneren dat er vroeger een bolletje rechts boven in je avatar stond. Als we dat weer herinvoeren naar aanleiding van leden administratie
Niet nodig, dit kan de leiding zien. Voor zover ik weet is dit nooit zichtbaar geweest voor spelers en ik zou dit ook niet willen. Je kunt dan zien wanneer iemand online is, inschatten wanneer je kan plunderen etc.
 
Bovenaan